Jak ściągac gierki na viste?

(Olinekbasi) #1

Potrzebuje pomocy! Aż mi głowa puchnie na tym forum;głupio mi ale kompletnie nie znam się na komputerach,obce są dla mnie te wszystkie skróty, nazwy,których używacie. Na laptopie mam tylko pasjansa a chce mi sie pograc w najprostsze gierki- jak Mario. Mam Vista home basic.Za każdym razem kiedy próbuje ściągnąc sobie jakąś gierkę zawiesza mi się komputer. Jak to jest?Nie ma gierek na viste?Nie mam odpowiednich sterowników? Czy po prostu nie umiem tego zrobic? Błagam podpowiedzcie mi co mam zrobic. Na każdym forum mnie olewają-chyba sądząc,że jestem żałosnym przypadkiem;ale może chociaż Wy odkryjecie w sobie powołanie do pomocy totalnie ociemniałej komputerowo dziewczynie. Proszę!

(Krzysieek88) #2

Więc zacznijmy od początku. Zdziwiło mnie przede wszystkim to zdanie -

Co się dokładniej dzieje ? Jak ściągasz jakikolwiek plik, to zawiesza Ci się komputer ? Opisz dokładniej ten problem, a postaramy Ci się w miarę możliwości pomóc :wink: Gry "Mario" chyba nie ma w wersji na Windows Vista z tego co się orientuję :wink: A ogólnie gierki na Viste są ale prościej może by było kupić jakąś w sklepie ?

(Olinekbasi) #3

Wszystko się zawiesza i pojawia sie komunikat w stylu: czy powrócic do ustawien z dnia(i tu jakas data). Potem przez kilka minut lecą procenty-komunikat: przywracanie ustawian z dnia...., pojawia sie polecenie,że należy ponownie uruchomic komputer iwszystko wraca do normy-ale bez gierki oczywiscie.

Złączono Posta : 27.09.2007 (Czw) 23:28

kupic w sklepie... a taka na 100% bedzie działala?

Złączono Posta : 27.09.2007 (Czw) 23:34

Sterowniki? Głupio mi ale nie wiem jak to sprawdzic. w pomocy mam tylko takie dane:procesor intel® celeron® MCPU 520 1.60Hz pamięc 1gb typ syst. 32-bitowy ATIRadeon XPRESS 200M Series-to Ci pewnie nic nie pomoże ale nie wiem jak sprawdzic reszte

(Krzysieek88) #4

Ten problem ze ściąganiem wygląda na problem związany z systemem :?