Jak sformatowac dysk zachowująć ulubione strony

witam jestem nowy na forum i przyznam się,że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprawy komputerowe-wiem,że co niektórzy pewnie będą się śmiali z mojego posta-ale muszę go napisać-a więc zaczynam-po pierwsze mam zamiar sformatować dysk c i wgrać nowego windowsa-i mam mały problem ponieważ chciałbym sobie zachować pasek z ulubionymi stronami intern.i nie wiem jak to zrobić,kolejną rzeczą jest format dysku c(też nigdy nie robiłem i nie wiem jak podejrzewam,że jest to proste) oraz wgranie windowsa-jeśli ktoś miałby cierpliwość i czas to poproszę o opisanie po kolei co i jak mam zrobić-posiadam windowsa 98 home edition

OPERA: C:\Documents and Settings\nazwa użytkownika\Dane Aplikacji\Opera

Firefox: C:\Documents and Settings\nazwa użytkownika\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\

migracja-nowy-system-firefoxem-t212604.html

IE: C:\Users\Mathek\Favorites

A co do instalacji Windows’a jest to tak proste i intuicyjne, że nie idzie czegoś zepsuć i nie ma się czym stresować. :slight_smile:

A jaką wersję IE posiadasz?

C formatuje się podczas instalacji Windowsa. Windows instaluje sie przez płyte instalacyjną tzn . wkładasz płytę, zamykasz kompa, uruchamiasz kompa, wykonujesz rozruch z CD, i postepujesz zgodnie ze wskazówkami na ekranie

Dodane 19.12.2009 (So) 20:52

Ale autor ma system Windows 98 . Czy w 98 jest taki folder jak : Documents & Settings ?

Witam,

po 1 napisz jakiego windows’a chcesz wgrać :slight_smile:

po 2 - pasek z ulubionymi zapisz sobie na oddzielnej partycji czyli np na dysku D. O ile takową partycję posiadasz. Jeśli nie, proponuję założyć konto na www.4shared.com - to taki zewnętrzny dysk. Potem tam wrzucasz plik z ulubionymi i masz go zachowanego :slight_smile: (w opcjach ustalasz sobie wirtualny adres np. garnek28.4shared.com).

Mam nadzieję, że poradzisz sobie :slight_smile: