Jak sformatowac windowsa xp

jestem laikiem,ale nie az takim,poprostu mam informacje ze nalezy to zrobic przy uzyciu dyskietki z windowsem,i podazac tak przy instalacji windowsa

lecz nie wiem w ktorym momecie zrobic ten format?

nawet nie wyskakuje mi info odnosnie robienia poartycji

jesli ktos moglby mi pomoc to z gory dziekuje

a po co ci dyskietka do xp z tego co wiem wszystkie xp sa butujace.ja robiac formata ustawiam start z cd no i momencie jak windows wyswietli istniejace partycje czyli to jest po tym jak nacisniesz ze chcesz instalowac nowego windowsa usuwam partycje c i tworze ja na nowo instaluje na nia system i po problemie

no wlasnie jak robie polecenie instaluj windows to nigdie mi sie nie pokazuje jakie mam partycje,a czy moglbys mi pokolei powiedziec co i gdzie,bo juz dostaje bialej goraczki

Wkladasz plytke do napedu i resecik,czekasz az pojawi sie zapytanie czy uruchomic z CD dajesz dowolnym klawiszem ,za chwile musisz wdusic F6 jezeli masz dodatkowe stery do plyty gl lub do HDD,dalej postepujesz wedlug opis trzeba tylko czytac co ci pokazuje.A to ze nie widzisz partycji moze byc przez to ze nie instalowales (F6)dodatkowych sterów do HDD.

Do instalacji Win Xp nie potrzebujesz dyskietki. Wkladajać płyte, po zrestartowaniu masz cos typu " Nacisnij dowolny klawisz, aby rozpoczac rozruch z płyty " Naciskasz jaki kolwiek klawisz i dalej instalacja jest dziecinnie prosta.

jest dziecinnie prosta _instalacja) a mi chodzi o sformatowanie

on usuwa tylko to co mam na pulpicie ale to co mam na c zostalo wszystko,i dlatego nie wiem jak sformatowac,robie to co piszecie ale nie pojawia mi sie nigdzie komunikat o formatowaniu czy zmian w partycjach?

Użyj forumowej szukajki. Temat poruszany wielkokrotnie.