Jak skasować archiwum skype


(Ramzessck) #1

Chodzi o to ze nie wiem jak skasowac historie czatu ze skype..... tj. Wpis tewj rozmowy moge wiec nikt nie wejdzie ale jak znowu ta osoba napisze albo ja do niej na tym czacie to znowu sie otwiera stary dialog... tak jakby to była kontynuacjia.... w gg jest tak ze kasuje sobie w archiwum dana rozmowe i nikt o niej nie wie i do niej nie zajrzy.... i tak samo chce zrobic w skype.... jak ktoś wie to niech napisze... Bede bardzo wdzięczny... Pozdro


(Nowy10) #2

w zakładce historia masz wszystkie czaty, wybierasz co chcesz i kasujesz


(Ramzessck) #3

To wiem.... kasuje... ale to tylko wpis czatu.... I dajmy na przykład pisałem na Czacie z kumplem i chce skasowac ta rozmowe kasuje wpis i fajnie... nie ma tego... ale np. za godzine cos kumpel napisze i nie otwiera sie nowy czat tylko tak jak pisałem tak jakby kontynuacja tego czatu....


(reanek) #4

narzędzia>>opcje>>prywatność - wyczyść historię czatu


(Nowy10) #5

lub

przechowuj historię czatu

nigdy

(Ramzessck) #6

Dzięki Wam :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: