Jak skonfigurować tablet z Androidem?

(Witch_24) #1

Witam ,

parę dni temu kupiłam sobie mój pierwszy tablet i w związku z tym, mam parę pytań. Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, więc proszę o jasne i szczegółowe odpowiedzi.

1. Jak zainstalować sterowniki, żeby można było odtwarzać pliki rmvb ( avi nie próbowałam odtwarzać jeszcze)?

2. Czy jest możliwe zainstalowanie oprogramowania antywirusowego ? Jeśli tak to jakie są najlepsze, i  jak się w ogóle instaluje je w tablecie?

Jeśli to pomoże to mam tablet Asus Memo Pad 8. Chętnie poczytam jakieś dobre poradniki dotyczące korzystania z takiego tabletu, a póki co mam mały problem.

Z góry dziękuje za pomoc.

(system) #2

Masz androida na tablecie? Instalujesz MX player i masz

Tak, ze sklepu. Np avast

(Michaelp128) #3

Aplikacje pobiera się ze sklepu Google Play, który jest domyślnie zainstalowany w Twoim urządzeniu.

W Androidzie nie instaluje się sterowników, a konkretne aplikacje do odtwarzania filmów. Zobacz MX Player oraz VPlayer.

Istnieją również antywirusy na Androida. Polecam zainstalować Avasta

(Witch_24) #4

Podczas instalacji Adobe Reader zaczął mi aktualizować wszystko po kolei od YouTube po Google+, można wyłączyć te aktualizacje? Jeśli tak to jak to zrobić.

(Michaelp128) #5

Trzeba wyłączyć autoaktualizację -> https://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=pl

Aktualizacje, które już się zaczęły pobierać, musisz przerwać ręcznie. Zalecam jednak zaktualizować wszystkie zainstalowane w urządzeniu aplikacje, ponieważ mogą być one przestarzałe i nie funkcjonować poprawnie.

(Witch_24) #6

Dziękuje, pomogło :slight_smile:

A teraz jak można odinstalować program i jaką wtyczkę flash zainstalować, żeby oglądać cokolwiek online?

(Michaelp128) #7

Odinstalowywanie -> https://support.google.com/googleplay/answer/2521768?hl=pl

Pamiętaj, że musisz mieć włączoną możliwość aplikacji z nieznanych źródeł (opcja do włączenia w Ustawieniach, sekcja Aplikacje)

PS. Polecam zapoznanie się z tym i tym.