Jak skonfigurować tablet z Androidem?

Witam ,

 

parę dni temu kupiłam sobie mój pierwszy tablet i w związku z tym, mam parę pytań. Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, więc proszę o jasne i szczegółowe odpowiedzi.

 

  1. Jak zainstalować sterowniki, żeby można było odtwarzać pliki rmvb ( avi nie próbowałam odtwarzać jeszcze)?

  2. Czy jest możliwe zainstalowanie oprogramowania antywirusowego ? Jeśli tak to jakie są najlepsze, i  jak się w ogóle instaluje je w tablecie?

 

Jeśli to pomoże to mam tablet Asus Memo Pad 8. Chętnie poczytam jakieś dobre poradniki dotyczące korzystania z takiego tabletu, a póki co mam mały problem.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Masz androida na tablecie? Instalujesz MX player i masz

Tak, ze sklepu. Np avast

Aplikacje pobiera się ze sklepu Google Play, który jest domyślnie zainstalowany w Twoim urządzeniu.

W Androidzie nie instaluje się sterowników, a konkretne aplikacje do odtwarzania filmów. Zobacz MX Player oraz VPlayer.

Istnieją również antywirusy na Androida. Polecam zainstalować Avasta

Podczas instalacji Adobe Reader zaczął mi aktualizować wszystko po kolei od YouTube po Google+, można wyłączyć te aktualizacje? Jeśli tak to jak to zrobić.

Trzeba wyłączyć autoaktualizację -> https://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=pl

Aktualizacje, które już się zaczęły pobierać, musisz przerwać ręcznie. Zalecam jednak zaktualizować wszystkie zainstalowane w urządzeniu aplikacje, ponieważ mogą być one przestarzałe i nie funkcjonować poprawnie.

Dziękuje, pomogło :slight_smile:

A teraz jak można odinstalować program i jaką wtyczkę flash zainstalować, żeby oglądać cokolwiek online?

Odinstalowywanie -> https://support.google.com/googleplay/answer/2521768?hl=pl

Pamiętaj, że musisz mieć włączoną możliwość aplikacji z nieznanych źródeł (opcja do włączenia w Ustawieniach, sekcja Aplikacje)

 

PS. Polecam zapoznanie się z tym i tym.