Jak sprawdzić adres ip serwera i powód dlaczego nie mogę się z nim połączyć (quake champions)

Witam, proszę o parę wskazówek dot. diagnostyki, problemów z łącznością z serwerami Quake Champions.

Problem występuje na połączeniu od dostarczyciela, na necie z telefonu działa.

Jak sprawdzić ip serwera gry?
Na jakich portach to chodzi?
Czy prosty router domowy, może wycinać jakieś pakiety?
Od dostarczyciela mam publiczny adres IP.

Co może być powodem w takim przypadku. Jakie narzędzia są pomocne przy diagnostyce takiego problemu?

Tu masz:

EU Warszawa u mnie

Tzn. że ten serwer nie odpowiada na ICMP.

Ma ktoś jeszcze pomysły na diagnostykę?

@@@@
Pinging 82.202.206.12 with 32 bytes of data:
Reply from 82.202.206.12: bytes=32 time=95ms TTL=51
Reply from 82.202.206.12: bytes=32 time=99ms TTL=51
Reply from 82.202.206.12: bytes=32 time=97ms TTL=51
Reply from 82.202.206.12: bytes=32 time=86ms TTL=51

To jest serwer w Moskwie. Czy to nie jest czasem tak, że jak nie możesz się z jakimś serwerem połączyć to gra, przekieruje na inny serwer? Tak to powinno działać. Jeśli dostępnych jest tyle serwerów to z jakimś powinno się dać połączyć.

Diagnostyka pingiem niewiele da, serwer może mieć włączą odpowiedź na ping lub nie.

Puściłem też nmap’a, i po wyborze odpowiednich parametrów udało się zobaczyć otwarte porty na serwerze i uzyskać odpowiedź. No ale to i tak nie za dużo daje.

Wszystkie serwy do QC stoją na Azure, więc nie odpowiedzą na pingi i tym podobne.
Poza tym tak jak napisano na forum QC, mogą być problemy z serwerami. I od około miesiąca właśnie są dla niektórych.

Ale jakie ma znaczenie połączenie ethernet od dostarczyciela/za pomocą spota wifi LTE?

Poza tym serwer z Rosji odpowiada na ICMP…

A może operator po prostu coś blokuje i tyle? Nie pytałeś go jeszcze?
Rosyjski serw jest używany z reguły do bet i testówek. Też o tym było na forum QC.

Tak orientowałem się, nie ma możliwości, żeby operator coś blokował.

554 i 7070, to porty na serwerze w Warszawie.

O czym Ty piszesz? Masz jak byk napisane: “Ports were always 48800 to 48803”, to skąd Ci się wytrzasnęły tak niskie porty? W dodatku używane do kompletnie innych usług niż granie.

1 polubienie

Nmap.

Źle ci nmap podaje. Przecież to widać od razu.

Macie jeszcze jakieś inne wskazówki dotyczące tej sprawy?

Na stronie bethesdy można znaleźć rozwiązanie na błąd 104, tylko że w tym przypadku wywala grę do pulpitu bez podania przyczyny. Można jakoś log wygenerować?

Przekierowanie portów:
UDP 48800 to 48900
TCP 11700 to 11725