Jak sprawdzić czy dobrze skonfigurowałem konto pocztowe na google?

Hej,

 

wykupiłem sobie domenę i samodzielnie skonfigurowałem pocztę w usłudze Google na Firm. Raz na jakiś czas dochodzą mnie sygnały od klientów, że nie dochodzą ich maile do mnie. Co ciekawe jak ja wysyłam wiadomość, wszystko jest ok, ale jak ktoś użyje opcji “odpowiedź” to ja już tego maila z wiadomością nie dostaję.

 

Stąd moje pytanie, czy można w jakiś prosty sposób sprawdzić czy poprawnie skonfigurowałem pocztę w Googlu?

 

E. 

wyślij mi maila z dowolną treścią, mójnick@hotmail.com

IMO masz zły adres zwrotny

Wyślij maila sam do siebie i odpisz na niego też:).

Sprawdź poprawność dns http://www.intodns.com/

Oraz wpisów mx http://mxtoolbox.com/

Z intodns.com

 

mam taki alert:

 

Reverse MX A records (PTR) ERROR: No reverse DNS (PTR) entries. The problem MX records are: 

Skonfigurowałeś prawidłowo SPF dla swojej domeny ?

https://support.google.com/a/answer/33786?hl=pl