Jak sprawdzić do kiedy są aktywnenieograniczonerozmowywPLAY?

Witam. Wie Ktoś może jak sprawdzić do kiedy będzie aktywna usługa nieograniczone rozmowy w Play? Wiem że działa 30 dni ale nie pamiętam dnia kiedy ją aktywowałem a konsultanci z play odpowiadają różnie jak to przedstawiłem poniżej. Może Macie jakiś pomysł na tego typu sytuację? Pozdrawiam

Oto odpowiedzi na zgłoszenia:

Numer zgłoszenia:29136396

Witam

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że nieograniczone rozmowy w Play przysługują na wybraną przez siebie liczbe dni, liczba ta odpowiada kwocie doładowania. Ponadto informację o terminie przysługiwania pakietu można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 790 500 500.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty

elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową

www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie

darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry

oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno

powiedzieć.

Z poważaniem

Aleksandra Szewczun

konsultant back office ds. obsługi klienta

Numer zgłoszenia:29141080

Witam

Pragnę poinformować, że *101# jest to kod odpowiedzialny za całe zarządzanie kontem, można tam sprawdzić między innymi ważność pakietu Nieograniczone połączenia w Play, istnieje również możliwość skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 790 500 500.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty

elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową

www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie

darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry

oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno

powiedzieć.

Z poważaniem

Aleksandra Szewczun

konsultant back office ds. obsługi klienta

Numer zgłoszenia:29143260

Szanowny Panie,

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że okres, przez który można wykonywać bezpłatne połączenia w Play można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty

elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową

www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie

darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry

oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno

powiedzieć.

Z poważaniem

Kacper Lidzbarski

konsultant back office ds. obsługi klienta

Numer zgłoszenia:29147999

Szanowny Panie,

W odpowiedz na zgłoszenie uprzejmie informuję, że nie ma możliwości sprawdzenia ważności pakietu bezpośrednim kodem. Na koncie w Play 24 udostępniona jest data aktywacji pakietu. W związku z tym, iż pakiet jest ważny 30 dni. Należy dodać 30 dni do daty aktywacji. Jednocześnie Przepraszam za błędne informacje udzielone w poprzednim zgłoszeniu.

Wierzę, że dalsza współpraca będzie rozwijała się pomyślnie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty

elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową

www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie

darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry

oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno

powiedzieć.

Z poważaniem

Monika Marcinko

konsultant back office ds. obsługi klienta

zerknij na regulamin punkt 8 tu : http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Nieograniczone_rozmowy_w_Play_wazny_od_24_01_2011.pdf

no i jeszcze masz *107#

W regulaminie w punkcie 8 jest tylko opisane jak sprawdzić status usługi. Zgadza się wyskakuje że usługa jest aktywna i że mogę włączyć jeszcze takich 0. Natomiast jeśli chodzi o kod *107# to chyba są to promocyjne minuty w play po doładowaniu konta. Jeśli ma się ustawiony taki plan taryfowy.

ja zawsze sprawdzam *107# żeby sprawdzić do kiedy mam ważną usługę nieograniczone rozmowy w Play w odpowiedzi dostaję taki komunikat: Promocyjne minuty do Play możesz wykorzystać do 2011-04-13 23:59:59. czyli w tym przypadku usługa nieograniczone rozmowy w Play są ważne do 13 kwietnia 2011r :smiley: zaznaczę że ostatnie doładowanie konta miałem wrzesień 2010 na tym numerze i tylko wykupuję pakiety nieograniczone rozmowy w Play za 10zł ważne na 30 dni :wink: i mam w taryfie Play fresh (zwykły) bez gratisów .

w tym regulaminie punkt 6 jest podane jak sprawdzać ważność ale te kody również działają przy wykupieniu nieograniczone rozmowy w Play - oraz pakiet smsów 600 do wszystkich sieci http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Darmowe_Rozmowy_i_SMS-y_w_Play_dla_Oferty_Play_Fresh.pdf

sprawdź u siebie a zobaczysz że działają te kody =D>