Witam. Wie Ktoś może jak sprawdzić do kiedy będzie aktywna usługa nieograniczone rozmowy w Play? Wiem że działa 30 dni ale nie pamiętam dnia kiedy ją aktywowałem a konsultanci z play odpowiadają różnie jak to przedstawiłem poniżej. Może Macie jakiś pomysł na tego typu sytuację? Pozdrawiam
Oto odpowiedzi na zgłoszenia:
Numer zgłoszenia:29136396
Witam
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że nieograniczone rozmowy w Play przysługują na wybraną przez siebie liczbe dni, liczba ta odpowiada kwocie doładowania. Ponadto informację o terminie przysługiwania pakietu można uzyskać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 790 500 500.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Aleksandra Szewczun
konsultant back office ds. obsługi klienta
Numer zgłoszenia:29141080
Witam
Pragnę poinformować, że *101# jest to kod odpowiedzialny za całe zarządzanie kontem, można tam sprawdzić między innymi ważność pakietu Nieograniczone połączenia w Play, istnieje również możliwość skontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 790 500 500.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Aleksandra Szewczun
konsultant back office ds. obsługi klienta
Numer zgłoszenia:29143260
Szanowny Panie,
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że okres, przez który można wykonywać bezpłatne połączenia w Play można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Kacper Lidzbarski
konsultant back office ds. obsługi klienta
Numer zgłoszenia:29147999
Szanowny Panie,
W odpowiedz na zgłoszenie uprzejmie informuję, że nie ma możliwości sprawdzenia ważności pakietu bezpośrednim kodem. Na koncie w Play 24 udostępniona jest data aktywacji pakietu. W związku z tym, iż pakiet jest ważny 30 dni. Należy dodać 30 dni do daty aktywacji. Jednocześnie Przepraszam za błędne informacje udzielone w poprzednim zgłoszeniu.
Wierzę, że dalsza współpraca będzie rozwijała się pomyślnie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Monika Marcinko
konsultant back office ds. obsługi klienta