Hey mam problem bo nie wiem jak sprawdzic stan konta w simplusie:( W poprzednim moim telefonie sprawdzalo sie tak ze wchodzilo sie w czas polaczen i koszt polaczen (SE k700i). Teraz mam Nokie 6021. A wpisujac kod *100# wyskakuje mi informacja o niepoprawnym poleceniu Najlepiej by bylo jak informacje o aktualnym stanie konta pojawilaly sie na wyswitlaczu samoczynnie
Aby po wpisaniu kodu *100# wyświetlił się stan konta, należy skonfigurować telefon wpisując w telefonie : *110#,następnie wybierz 2 zatwierdz, później 1 zatwierdz i na końcu 6.
Złączono Posty : 31.01.2007 (Sro) 21:52
Aby po wpisaniu kodu *100# wyświetlił się stan konta, należy skonfigurować telefon wpisując w telefonie : *110#,następnie wybierz 2 zatwierdz, później 1 zatwierdz i na końcu 6.(Koszt 2,50 zł.chyba, że zmieniasz tą opcję pierwszy raz wtedy jest to bezpłatne)
Cos chyba zle napisales bo nie moge zrobic. Dalsze czesci sie nie zgadzaja:(
Ech za duzo ten adres mi nie mowi:(
A w starterze żadnej informacji nie było :?:
Złączono Posty : 01.02.2007 (Czw) 21:41
Podaj swoją taryfę to się dowiem
może to coś pomoże http://www.simplus.pl/simplus/showDoc.do?alias=infos_uslugi_dostepny_limit dokładnie poczytaj bo jeżeli uruchomisz tą usługe “sprawdzanie konta kodem” to nie będzie powrotu do poprzednich ustawień , oprócz tego po każdym połaczeniu wychodzącym będziesz dostawał sms-a o kosztach połączenia , usługa ta jest dostępna dla wybranych taryf więc najpierw sprawdź jaką masz taryfe
(cytat:Dla wszystkich Użytkowników Simplus, korzystających z taryf Easy, Team 7, Team 4 lub Simplus 1 Sekunda, którzy posiadają dodatni stan konta) A tak wogóle to wydaje mi się że sprawdzanie kodem stanu kasy powinno działać w twoim tel. dlatego że ten model działa z simplusem tylko po aktywacji tej usługi “Simplus-po aktywacji usługi DLKK” a żeby aktywować to DLKK to trzeba wpisać kod *101*11*99# który jednoczesnie aktywuje “krótki kod” sprawdzania “kasy” możliwe że nie masz uruchomionego odpowiedniego numeru centrum usług , wtenczas najlepiej do salonu plusa i ustawią co trzeba.
Dobra bylem w salonie plusa juz wszystko ok
Miałem ten sam problem - zadzwoń do BIURA OBSŁUGI, jak tak zrobiłem i mi wytłumaczyli…
i post powyżej:
czyżby Warszawa miała opóźnienie z aktualizacją postów??