Jak sprawdzić tryb kodowania w Neostradzie

Witam,mam pytanie.Jak sprawdzić tryb kodowania w Routerze TP Link TD W8901G? Czy jest taka możliwość? A jak nie na routerze to gdzie? Posiadam neostradę,chodzi mi o te tryby Fast czy interleaved.Chciałbym sprawdzić jaki mam obecnie.Z góry dzięki za pomoc.

Poprzez telnet.

Uruchom cmd i wpisz:

telnet Enter

chasło

po połączeniu wpisz

sys diag

Pokaże ci statystyki w tym tryb pracy.

Polecenia mogą się różnic w rożnych routerach.

Adres routera czyli? 192.168.1.1? czy co?Sry ale jestem zielony:p

Adres taki, jaki został przypisany routerowi. Jeśli jest to 192.168.1.1, to tak, chodzi o ten adres.

Pozdrawiam!

Coś nie działa,wyskakuje Nazwa “telnet” nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne,program wykonywalny lub plik wsadowy.

No bo pewnie nie masz zainstalowanego. Musisz wejść w panel starowania, dodaj usuń programy czy jak to się nazywa, a potem doinstalować telnet ze składników systemowych.

Tak, telnet został, chyba od Windows XP SP2, wyłączony.

Pozdrawiam!

Dzięki za pomoc,już sobie poradziłem z tym.Wychodzi na to,że mam interleaved:) A pro po,pare dni temu podpisałem umowę z tp na 10 mb i mam juz przepięcie na loginie,ale jeszcze nie przepieli mnie na centrali. Wie ktoś jak dlugo to trwa?

Teoretycznie 10 dni jednak w praktyce bywa rożnie.

Czyli do 10 dni ale mogą wcześniej? Bo teraz właśnie patrze logując sie na stronie tp i mam komunikat,że jutro w nocy bedą prowadzone jakieś prace i internet bedzie niedostepny od godz 23 do 6 rana. Czy to jest związane z tym,że beda mnie przepinać na 10 mb?Z gory dzieki za odp:)

Raczej nie, bo ja też mam takie info a mnie przepinać nie będą :wink:

Co do czasu, to synchro zmieniają właściwie od reki, a ograniczenie prędkości dopiero po otrzymaniu i potwierdzeniu umowy/aneksu …a czasem nawet dłużej jak się papier zawieruszy albo człowiek zagapi :lol:

-zwykle do kilku dni.