Jak stworzyć takie zdjęcie w photoshop?

Witam

Jestem kompletnym laikiem a potrzebuje stworzyć taką fotkę,proszę o rady,ale tak na “chłopski rozum” bym coś zrozumiała,tak krok po kroku.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc. :smiley:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04f … 1a296.html

Chodzi Ci o umieszczenie dwóch obrazków na jednym :?: Czy może o napis :?:

sprecyzuj o co dokładnie Ci chodzi :slight_smile:

Nawet obrazka nie potrafie wrzucić,Chodzi mi o zdjęcie obiekty z przodu , z tyłu i części tego obiektu-na jednej fotce

Wycinasz sobie szystko tak jak chcesz, potem wszystko wklejasz do jednego wiekszego dokumentu, ustawiasz sobie tak jak chcesz prawy dolny lewy górny róg etc. w końcu zapisujesz. Jak chcesz uzyskać przeźroczyste tło to zapisujesz z rozszeżrnirm .png lub .gif

Super,tylko jak to wycinam itd ja zupełnie nie wiem o co chodzi :frowning:

Na początku jak się zaczyna prace z jakimś programem trzeba poznać jego narzędzia.

Jest cała gama narzędzi służących do wycinania, do mniej skomplikowachy możesz użyć zaznaczenia prostokątnego lub okrągłego, przy ręcznym zaznaczaniu możesz skorzystać z lassa, żeby zaznaczyć na obrazku obszar o jednakowym kolorze lub podobnych barwach możesz użyć zaznaczenia różdzką, przy wyginaniu krzywych za pomocą pióra również możesz zrobić dokładne zaznaczenie. nie wiem jakie masz te obrazki

Możesz dać linka do nich :?:

Mogłabym dać obrazki,ale chciałabym się nauczyć jak to robić.A może jest jakiś inny prostszy program do takiej edycji zdjęć?

Paint :?:

te obrazki to po to żeby Ci ułatwić, podpowiedzieć, na forum możemy pomóc w rozwiązaniu problemów a nie wyreczaniu.

Nie oczekuje by mnie ktoś wyręczał,nie stać mnie na kupno kursu,a chcę się nauczyć.Zaznaczyłam obiekt za pomocą różdżki ale zupełnie nie wiem co dalej.

Jak już zaznaczyłaś to kopiujesz ctrl+c i wklejasz do nowego dokumentu, oczywiście większego (żeby się wszystko zmieściło) ctrl+v

Super udało się !!

Tak dokładnie :slight_smile: