Jak stworzyć własne i niezależne łącze internetowe?

Wiem, że może temat być złym sformułowaniem tego o co chcę zapytać, ale nie znam się na tym za bardzo i proszę Was o pomoc.

Chodzi o to, że mój dostawca internetu pogrywa sobie ze mną i odłącza mi stale internet. Chciałbym go zmienić lecz moi starzy nie chcą słyszeć o TP. A jest tak przez to, że musiałbym płacić miesięczną opłatę dodatkową za utrzymanie łącza. W moim mieście wchodzi w grę tylko TPsa, lub dostawcy szarlatani, których chcę wykluczyć.

Tutaj więc moje pytanie czy jest jakaś możliwość stworzenia własnego połączenia z netem, prywatnego i niezależnego od nikogo. Pytam jakie warunki muszę spełnić, co byłoby mi potrzebne - chodzi o sprzęt, czy takie coś trzeba gdzieś zgłosić. To chyba na razie tyle… Aha jeszcze jaką prędkość mogłoby mieć takie łącze. Pomóżcie mi proszę, bo jestem naprawdę w kropce.

Może chodziło Ci o administratora sieci? Może samemu czas założyć internet. U mnie był ten sam problem: W tej chwili nie dzielę z nikim łącza i nie mam zamiaru.

Dostawca to nie może za bardzo pogrywać sobie z Tobą, bo łatwo może Ciebie stracić.

Jeżeli to jest jak napisałeś dostawca, to może należałoby poszukać innego: http://busko.net.pl/dostawcy-internetu- … ,67,0.html

Nie mów, że wszyscy są be, a Ty chcesz założyć w tej chwili firmę, którą zajmują się dostarczaniem internetu, żeby mieć tylko u siebie net :stuck_out_tongue: No chyba, że chcesz w ten sposób zarabiać na życie.

Tak się składa, że z w/w “dostawców” w moim mieszkaniu tylko jeden ma że tak powiem “zasięg”… I nie jestem takim debilem, żeby nie próbować i pytać u innych także sorry, ale raczej mi nie pomogłeś… A co do “założenia firmy” to nie… po prostu chcę sam być sobie panem i mieć internet na własność… Pytałem czy jest taka możliwość i jeśli tak to co trzeba zrobić. Nie potrzebuję rad typu zapytaj u innego dostawcy. Sorry za sarkazm.