Jak szybko auczyc sie obsługi programu do tworzenia plakatów

Od dwóch dni siedzę od rana do nocy i w nocy i poznaję programy jak core, Photoshop i inne do robienia Plakatów.

Dzisiaj już jestem zmęczony, czas mnie goni a ja nie mam plakatu na pokaz odzieży.

Czy możne zechce mi ktoś pomóc i poprowadzić w temacie stworzenia plakatu.

Ja totalnie nie znam się na robieniu tego.

Mam zdjęcia- każde ma ponad 2 megabajt

mam pomysł jak miałoby to wyglądać

mam też fajne tło "wektorowe"czy jak to się nazywa

ale jest magią dla mnie jak to wszystko połączyć

w jeden plakat

Ktoś może mi pomóc?

Sory ze proszę ale jak nie uda mi się tego zrobić to już p pracy stałej mam…

Dodane 19.05.2010 (Śr) 17:18

jak coś to jestem pod numerem gg 1187248, proszę osoby s forum o kontakt…

Po pierwsze nie ma opcji że nauczysz się obsługi jakiegoś programu w krótkim czasie. Owszem, gdybyś znał jakiś program graficzny, nauka innego z pewnością poszła by szybciej.

Daj to komuś kto się na tym zna, bo nic z tego nie będzie. Plakat można zrobić i w Photoshopie, Illustratorze, InDesignie czy nie daj Boże w Corelu, ale zrobić go tak, by nie było potem problemów to już inna bajka. Wpisz sobie na tym forum w search “przygotowanie do druku”, pisałem o tym wiele razy.

Zdecydowanie jednak odradzam robienie czegoś samodzielnie, lepiej zlecić to fachowcowi, który na naukę poświęcił kilka lat!

Nie nauczysz się obsługi programów graficznych błyskawicznie i to samodzielnie.

Ilustratora uczyłem się około 3 miesięcy z czego 1 miesiąc siedziałem obok grafika

i patrzyłem co on robi, jest to o tyle denerwujące że potem samemu trudno zrobić

dokładnie to samo jeśli się w tym czasie nie notuje odpowiednio szybko tego co on robi.

Czas ten pozwolił mi na tworzenie nieskomplikowanych artwork’ów oraz sprawną edycje już istniejących.

Im bardziej skomplikowana praca tym więcej czasu musisz poświęcić na naukę jej wykonania.