Jak tanio udostępnić Wifi

Witam mam następujący problem chciałbym sobie zakupić takie urządzenie dzięki któremu udostępnić swoje łącze dla telefony przez wifi. Mam modem od orange samsung adsl a100 który nie posiada łączności wlan. I teraz pojawia się pytanie jak tanio udostępnić połączenie (chce łączyć się z telefonem). Jestem kompletnym laikiem więc chce się dowiedzieć czym mogę najtaniej udostępnić połączenie. Z góry dzięki za odpowiedzi :smiley:

Albo kupujesz karte wifi do kompa i udostepniasz neta przez kompa albo kupujesz router najlepiej z wbudowanym modemem adsl który ma wifi i masz neta bez wlaczania kompa (jestem laikiem na temat sieci wiec lepiej niech ktoś potwierdzi :smiley: )

Kupić access point

Ja też zdecydowanie polecam kupno routera z wbudowanym modemem adsl. Komputer podłączysz za pomocą kabla, a telefon podepniesz przez Wi-Fi. Problem jest pewnie tylko tutaj czy możesz zmienić ten swój modem na inny. Jeśli możesz zmienić to nie powinno być większego problemu z rozwiązaniem Twojego problemu. Gdy by było inaczej to skontaktuj się z Twoim usługodawcą i zapytaj się jakie ma w ofercie inne modele. Powiedz mu, że interesuje Cię modem-router z Wi-Fi.

A przy Twoim aktualnym sprzęcie jakie masz możliwości połączenia komputera z internetem. Chodzi mi o to czy Twój modem może się łączyć z komputerem tylko za pomocą USB czy może jeszcze dodatkowo łączyć się za pomocą kabla RJ45.

No właśnie chyba nie będę zmieniać modemu na router bo umowa kończy mi się za pół roku i nie wiem czy zmienie netu na jakiś inny. Chętnie bym kupił kartę wifi ale jak powiedziałem jednemu gościowi że chcę karte wifi do udostępniania połączenia to zrobił tylko wielkie oczy :shock: . Więc powiedzcie mi jak to się fachowo nazywa karta wifi do udostępniania. Aha modem mam tylko pod USB

/EDIT

Może opisze to tak

Modemem chce odbierać neta —> później chce przez kartę wifi udostępniać neta --> i dzięki temu używać neta w telefonie

Czy tak się w ogóle da ??