Jak technicznie przesłać kilka mailów w załączniku?

Pewna firma nie wywiązała się z umowy. I chce się poskarżyć do odpowiedniego urzędu. Mailowałem z tą firmą i te maile to są niejako dowody.

Jak przesłać maile do Urzędu Ochrony Konsumentów? Jak to technicznie zrobić - jakoś zarchiwizować te maile (nie mam pojęcia)? Chodzi mi o to, żeby nie było wątpwości, że manipuluję treścią tych mailów, że są one w całości.

Chce opisać sprawę i w załączniku przesłać tą korespondencję. Używam Thunderbirda…

Jak to zrobić?

3 bardzo podobne sposoby:

  1. “Złap” za maila i wyciągnij na np. pulpit, później je wszystkie prześlij jako załacznik

  2. Zaznacz kilka maili (CTRL i LPM) a następnie PPM na zaznaczonym i “Zapisz jako”

  3. Zaznacz kilka maili (CTRL i LPM) a nastepnie PPM na zaznaczonym i “Przekaż jak załacznik”

PS. w pierwszym i drugim przypadku możesz bez problemu manipulować treścią otwierając takiego maila np. w notatniku :wink:

A nie dsaa się ich skonfigurować jak inne zwykłe pliki?

Co ty chcesz “konfigurować”?

@leon90

Spróbuj proszę określać się jaśniej, tak aby udzielający pomocy wiedział o co Tobie chodzi, Dziękuję za uwagę.

Hej,

Najprościej zrobić tak - tworzysz nową wiadomość. Następnie w głównym oknie programu zaznaczasz mail, który chcesz dołączyć do wiadomości, klikasz na niego, przytrzymujesz i przeciągasz w prawy górny róg tworzonej wiadomości - czyli tam, gdzie standardowo dodaje się załącznik. I gotowe.

Pozdrawiam,

Dimatheus