Witam, kupiłem parę dni temu pralkę w media expert (w starej poszły łożyska), jako że pralka tania bo za 800 zł, wykupiłem tą przedłużoną gwarancje na 5 lat (gwarancja plus). Sprzedawca zapewniał że w razie awarii np. znowu łożyska się zużyją to ta gwarancja ma to obejmować. Wczoraj czytając regulamin tego ubezpieczenia (już nie gwarancji), jest tam taki podpunkt że ubezpieczenie nie obejmuje , szkód będących następstwem zwykłego zużycia sprzętu". No i teraz moje pytanie do was jak ten podpunkt ma się do np. uszkodzonych łożysk, które wiadomo z czasem się zużywaja :). Może miał ktoś podobna sytuacje i mógłby mi trochę rozjaśnić sytuacje. Pozdrawiam
Ps. Ubezpieczenie jest w Ergo Hestia
Dodatkowe tzw “ubezpieczenia” to jeden wielki wałek nigdy tego nie biorę to tylko zdarcie z klienta kasy
Trze pedłużone gwarancje via ubezpieczenie to strata pieniędzy, patrz tylko na gwarancję producenta (czasem można też taką dokupić np. w sprzęcie IT).
Co do łożysk - jak pralka nie jest bardzo klejona, to jest to do ogarniecia w domowych warunkach, jednak jest trochę zabawy z wybiciem i wbiciem łożyska, oraz przydają się dodatkowe narzędzia np. szczypce do założenia takiego metalowego oringu
Akurat ta pralka co kupiłem ma ponoć niewymienne łożyska :). Nie wiem jak sprawdzić/ kogo spytać bo mnie ten temat trochę ciekawi, a jak coś to zawsze z tego ubezpieczenia moge zrezygnować.
Rodzice przerabiali, pralka poszła, przyjechał fachowiec, normalne zużycie, nie obejmuje, 100 za wizytę nieuzasadniona poproszę ;D
Wielu to już pisało, ale ja powtórzę…
Przedłużona gwarancja jest tylko ubezpieczeniem i niczym więcej. Omijać szerokim łukiem.
Ma za zadanie jedynie wydrzeć z Ciebie kasę…
Oczywiście ze to zwykle naciąganie na kasę, dodatkowa prowizja do sprzedaży.
Szykuje popcorn i czekam na twoja relacje z procesu rezygnacji z ubezpieczenia. Na pewno już czekają na ciebie z otwartymi rękami
Lepiej wstawić kiełbaski na grilla i jakąś połóweczkę do lodówki