Jak uprawnić zwykłe konta do zapisu na dysku?

Witam mam problem, bo mam 2 konta+ jedno administratorskie. I wszystko byłoby ok, gdyby… to że nie mogę zapisać na zwykłym koncie nic nigdzie oprócz moich dokumentów. I mam pytanie, jak zrobić abym mógł zapisywać na innych kontach gdziekolwiek gdzie chcę? Mój system win XP SP3

To że nie możesz zapisywać na dysku jest zablokowane prawdopodobnie z poziomu konta Administratora.

Jesli nie masz dostępu do tego konta nic nie zrobisz

Z konta Administratora dodaj odpowiednie uprawnienia dla pliku/katalogu określonemu użytkownikowi.

Znaczy jak?

Prawoklik na zasób, któremu chcesz zmodyfikować uprawnienia, wybierasz Udostępnianie i Zabezpieczenia, musisz dodać użytkownika i określić jego uprawnienia.

Może ktoś pokazać ze screenami?? Błagam. Ja mam udostępnianie w sieci i nic więcej.

XP Home czy Pro?

Robisz to z poziomu zwykłego użytkownika, czy administratora?

PRO Admin