Jak ustawić openoffice żeby czytać tekst w Microsoft Office

Gdy przesyłam tekst emailem napisany w Open Office writer to osoba odbierająca mój email nie może go otworzyć w Microsoft Word

Aby osoba posiadająca Microsoft Office mogła odczytac dokument napisany w openoffice, musisz go zapisac w formacie obsługiwanym przez Microsoft Office, czyli np.: doc. :smiley:

ale jak to zrobić

w oknie Zapisz jako… wybierasz na dole z pola Zapisz jako typ: Microsoft Word 97/2000/XP (.doc)

jeśli chcesz na stałe ustawić zapisywanie dokumentów w formacie .doc ustaw w opcjach:

0bf1330d488e7f19med.jpg

niekoniecznie, bo jest jeszcze office 2007, a tam jest prawie to samo tylko na koncu jest "x’

czyli *.docx

no ale w open office nie otworzysz tego :confused: Paker ty już nie kozacz z tym office 2007

Jak nie jak tak :stuck_out_tongue:

Najnowszy Open Office zapisuje również w formatach Offica 2007.

Uważasz że office 2007 nie otworzy zwykłego doca :? :? :?

dzieki