andriusza
(Andriusza1)
3 Kwiecień 2007 19:44
#1
Witam, wydawało by się proste…, a jednak. Mam nod32(pełna wersja), ale mam też GDATA InternetSecurity i właśnie to drugie chciałem na próbę zainstalować, ale jest ale. Nie idzie. Niby w doda/usuń programy usunąłem Nod32 -> zrestartowałem kompa, ale w momencie kiedy uruchamiam GDATA, wywala mi komunikat(jakieś podobnej treści):
no i zamyka się instalator. Problem w tym, że w dodaj/usuń nie ma AVK. W rejestrze już wszystko wywaliłem co miało w nazwie antiviruskit, w msconfig -> usługi wyłączyłem AVK, a tu wciąż ten sam komunikat! Gdzie to może być? Może mi ktoś pomóc?
W sumie to dokładnie taki komunikat, po którym instalator się zamyka:
EDIT
Problem rozwiązany, podaję rozwiązanie dla innych w cytacie, ponieważ jest to rozwiązanie działu technicznego zespołu G Data, którym serdecznie dziękuje :
Dzień dobry Na komputerze nie należy instalować więcej niż jednego programu antywirusowego. Program już zainstalowany i używany należy odinstalować i sprawdzić czy nie pozostały jego pliki na dysku twardym komputera. Jest wprawdzie możliwość zainstalowania kilku wersji różnych producentów, ale nie jest to zalecane dla większości użytkowników i w tym przypadku należy przestrzegać żelaznej zasady, że ze startem systemu powinien się uruchamiać TYLKO JEDEN monitor (skaner) antywirusowy. W przypadku AntiVirenKit będzie to Strażnik AVK. Jeśli pozostaną włączone dwa monitory antywirusowe, system w większości przypadków w ogóle się nie uruchomi, a usunięcie problemu, może się okazać wcale nie takie proste. Dlatego lepiej zainstalować jeden, dobry i skuteczny, program antywirusowy. Wychodząc naprzeciw obawom użytkowników, którzy chcą instalować więcej niż jeden program w celu zwiększenia bezpieczeństwa swojego systemu, wyposażyliśmy AVK w DWA NIEZALEŻNE SKANERY ANTYWIRUSOWE, korzystające z niezależnych silników, własnych baz, z możliwością ich precyzyjnej konfiguracji (włącznie dwóch lub wybranie jednego w przypadku słabszych komputerów). Od wersji AVK 2006 jest dodatkowo skaner OutbreakShield nie wymagający aktualizacji i potrafiący wykrywać zainfekowane maile już w kilkadziesiąt sekund od pojawienia się ich w Internecie! W połączeniu z aktualizacją systemu operacyjnego i przestrzeganiem podstawowych zasad bezpieczeństwa przy poruszaniu się w sieci oraz korzystaniu z komputera, zapewni on Panu bardzo wysokie poziom bezpieczeństwa czego dowodem są czołowe lokaty w niezależnych testach organizowanych przez czasopisma branżowe i portale zajmujące się tematyką security. Oraz dokladny opis deinstalacji recznej naszego programu Proszę pobrać program z tej lokalizacji http://pliki.gdata.pl/pomoc/pliki/AVKCleaner2.exe zaznaczyć wszystko i usunąć wszystkie wpisy wybierając przycisk “Usuń” Proszę uruchomić komputer w trybie awaryjnym http://www.gdata.pl/pl/support/tryb_awaryjny.html W trybie awaryjnym należy usunąć ręcznie wszystkie katalogi - o ile będą: AVK, AntiVirenKit, AntiVirenKit 2006, CDRekordKit, G DATA, Kaspersky Lab z lokalizacji C:\Program Files C:\Program Files\Common Files Jeżli będzie problem z usunięciem niektórych bibliotek proszę je pozostawić. Proszę też usunąć,z lokazlizacji C:\Program Files\InstallShield Installation Information o ile występują, katalogi {044EB… {31E9… {B9D10… {9128E. Jeżli katalog InstallShield Installation Information nie będzie widoczny, należy włączyć pokazywanie ukrytych plików i folderów (Panel sterowania/Opcje folderów/karta Widok - Pokaż ukryte pliki i foldery) Proszę uruchomić Edytor rejestru (START - Uruchom i wpisać regedit) Proszę usunąć (o ile będą)z lokazlizacji: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software klucz G DATA oraz klucze rozpoczynające się od {044EB… {31E9… {B9D10… {9128E. z lokalizacji HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Nastepnie klucze AVKProxy AVKWCtl AVKService GDInterceptor z lokalizacji HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services Prosze zrestartować komputer. Teraz instalacja powinna przebiegać prawidłowo. Pozdrawiam