Jak usunąć firewall'a?

Witam serdecznie :slight_smile:

Jestem nowicjuszką jeśli chodzi o sprawy komputerowe, a do tego mam windowsa po niemiecku :confused:

Chciaam sobie dziś zainstalować skype i gg i owszem, zainstalować się da, ale polączyć już nie :frowning:

Co może być tego przyczyną ??

Nie wiem jednak jak się tego pozbyć i czy jestem w stanie sama sobie z tym poradzić.

Czekam na cenne porady i z góry dziękuję :slight_smile:

Najprościej - Mój komputer >> dodaj usuń programy >> wyświetla się lista wszystkich programów >> zaznaczasz i usuwasz

Jeżeli masz zwykłego firewalla (systemowy) a nie żadnego zewnętrznego to wejdź do Panelu Sterowania i tam wybierz Centrum Zabezpieczeń , ikonka wygląda tak : schowek03oc6.jpg

Następnie postąp według tego aby go wyłączyć :

KLIK

no tak tylko jak wyłączysz komputer może być bardziej zdatny na łapanie wirusów

syaoranv A nie lepiej dodac “wyjątki”? , tak jak podajesz to będzie miała komp bez ochrony.

juz probowalam z tymi wyjatkami i calkowicie to wylaczyc i nic :?

ani gg ani skype nie dzialaja…

w przewodniku skype byla jeszcze mowa o zaporach systemowych, ale nie mam pojecia gdzie tego szukac i jak sie pozbyc…

pozdrawiam

Złączono Posta : 01.07.2007 (Nie) 23:47

o “zaporach sieciowych”

Właśnie jesteś w Zaporach - Wybierz wyjątki>> zaznacz GG i Skype >> i Ok. To wszystko. A jakiego masz firewall’a? - jak zewnętrzny to wyłącz (nie odinstaluj)

to chyba sa typowe zapory windowsa, tyle tylko, ze to jest jakas niemiecka toshiba i wlasnie dzwonilam do kolegi, ktory na stale tam mieszka i powiedzial, ze niektore niemieckie komputery w ogole nie akceptuja gg i skype…

robilam juz wszystko co mi doradziliscie z tymi firewallami, ale obawiam sie, ze to moze byc cos duzo gorszego :frowning: ciezszego do usuniecia…

moze zmiana systemu operacyjnego na polska wersje przynioslaby porzadany efekt ?