Jak usunąć spamera z poczty gmail?

Witam, piszę na forum ponieważ sam nie mogę już sobie poradzić. Od kilku tygodni jakiś chyba niezrównoważony i uparty spammer o adresie admin@topone11.mydns.jp codziennie zawala mi skrzynkę gmail różnymi śmieciami. Próba wypisania się z tej “subskrypcji” nic nie daje - email taki znów do mnie wraca. Bardzo proszę o rady jak pozbyć się tego natręta. (Metody jakie już próbowałem to oznaczenie tego typu emaili jako SPAM oraz zablokowałem tego użytkownika poprzez ustawienia gmail)
Chodzi mi o żeby gość nie miał możliwości wysyłania do mnie spamu).

Gmail > ustawienia > filtry i zablokowane adresy > utwórz nowy filtr.

1 polubienie

Tak zrobiłem, tylko czy mam zaznaczyć “V” po lewej stronie i kliknąć Eksportuj?Przechwytywanie
Zostawiłem to pole nieodznaczone.

To pole jest do zaznaczania w celu wykonywania operacji na wielu elementach. Tak jak ustawiłeś powinno działać, o ile nie zrobiłeś literówki w adresie. Możesz dla pewności zablokować całą domenę mydns.jp bo to chyba jakiś znajomy cię troluje. Zostawił nawet ssh z rootem otwarty na internet, a z usług pokroju mydns korzysta się, kiedy nie ma stałego IP, czyli 99% domowych użytkowników :stuck_out_tongue:

1 polubienie

Miałem już tak zrobione jak na obrazku lecz pomimo zastosowania filtru poczta teraz jest usuwana ale wciąż do mnie trafia, z tym że już nie ma jej w folderze SPAM ale ląduje w Koszu.(trzeba potem ręcznie usuwać SPAM z Kosza)Oczywiście jest to jakieś rozwiązanie, ale czy istnieje jeszcze taka możliwość aby spamer próbował znów wysłać coś na moją skrzynkę lecz wiadomość nie dojdzie już wcale do mnie (czy można inaczej mówiąc dać całkowitego BANA dla niego)? Szukałem takiej opcji w Ustawieniach ale nic nie znalazłem.

Też nie widzę takiej opcji w webmailu Gmail, z kosza już musisz raczej usunąć ręcznie.

1 polubienie

Dzięki za wyjaśnienia i pomoc - problem uważam za rozwiązany.
Pozdrawiam.

Ustaw mu przekierowanie poczty, żeby wracały do niego wszystkie maile jakie ci wyśle :wink: Prędzej sam siebie zatka tą pocztą niż gmaila :wink:

4 polubienia

Wracam do tematu: nie bardzo wiem jak ustawić to przekierowanie poczty, ale zrobiłem tak: powysyłałem mu ręcznie każdy email (opcja: Przekaż Dalej). W ten sposób wysłałem na jego adres kilkanaście emaili jeden po drugim) Myślałem, że się po tym “uspokoi” ale teraz zaczął zasypywać moją skrzynkę spamem tylko z innego adresu: info@mxmx1.mydns.jp (poprzedni adres to admin@topone11.mydns.jp) Co mnie zastanawia to jedna wspólna cecha tych adresów: końcówka mydns.jp Nie znam się na tym ale wygląda to na maile z Japoni

Pisałem ci już o tym. Jest to jedna z usług zapewniająca stały adres przy dynamicznym IP. Ktoś na prywatnym komputerze postawił sobie serwer mailowy i cię troluje zapewne. Zablokuj całą domenę mydns.jp

I tak najlepsze są boty co rejestrują kilka wariantów maila nawet jak nie istnieją.