Witam. “Złapałem” trojana Rootkit.AgentODG w pamięci operacyjnej. Zrobiłem wg Waszej instrukcji i zamieszczam poniżej kod. Tylko co ja mam teraz usunąć z tego to nie wiem. Nie mam zielonego pojęcia, czy wszystko? Proszę o pomoc. :o
Na innym forum wyczytałem, że powinno tych punktów być 50 a tu są tylko 23. Czy to wystarczy?
Ponieważ jadę zaraz do pracy dziś mogę już nie być na forum.
I jeszcze jedno, kiedy mam wyłączyć przywracanie systemu w menadżer urządzeń i czy później je włączać bo i tak z niego nie korzystam bo chyba nie działa jak chciałem przywrócić system. I co po wyłączeniu zrobić, czym zeskanować?
OK. Źle zrozumiałem z tymi kodami i wpisami. Już poprawiłem. (Taki sposób jest podany na filmikach w tym dziale). Ale poprawione i chyba teraz jest prawidłowo?
Natomiast do “jessi” . Jestem zielony w tym temacie i nie wiem co mam zrobić z tym co tam jest. Prosiłbym o wytłumaczenie łopatologicznie. Oraz czy z tym Combofix to mam zrobić wg tej strony?: http://www.bleepingcomputer.com/combofi … a-combofix . To aż mnie ciarki przechodzą. Proszę o wytłumaczenie , bo jestem kompletnie zielony i jeszcze te wirusy… ![-o<
Jak pisałem wczoraj przez wiatr mam problem z netem (radiówka).
Dodam jeszcze, że kłopoty z wirusami zaczęły się jak zacząłem szukać przyczyny , że Nero przestało widzieć nagrywarkę.Wgrywałem różne Nera, następnie Ashampoo. Bez zmian.Później pojawiło się info o brakującym pliku advrcntr2.dll. Więc zrobiłem tak : post1027775.html?hilit=brakuj%C4%85cy%20plik%20advrcntr2.dll#p1027775.
Potem wgrałem ASPI. Później zaczęły pojawiać się komunikat o odwoływaniu się do pamięci a ona nie może być “read”. Piszę to wszystko, bo to może być przyczyną zainfekowania i ułatwi lokalizację i usunięcie wirusów. Jeśli nie to opiszę to w innym poście. A teraz link. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem Cię i wkleiłem wszystkie (HijThis, OTL i SRENG) w nowy link bo nie wiedziałem jak tam dodać: