Jak usunąć z Edge Bing

Pytanie jak w tytule. Dodam, że odhaczanie w ustawieniach przeglądarka nic nie daje. Potrzebny jakiś skuteczny sposób. W przypadku takowego , jako że jestem laikiem komputerowym , proszę o czytelną instrukcję (jak w Ikea?). Będę wdzięczny, bo mi Bing wyraźnie nie pasuje. Życzliwych pozdrawiam.

Nie usuniesz Binga z Edge. Jedynie możesz podmienić w pasku adresu wyszukiwarkę na Google. W głównym oknie niestety nie można tego zmienić. Chyba że zastosujesz nakładkę MK.

Tu sobie zmień preferowaną:

edge://settings/search

Tu sobie usuń inne dla pola „pasek adresu”:

edge://settings/searchEngines

A dowolnym dodatkiem zmień stronę nowej karty:

Dodatki dla przeglądarki Microsoft Edge — new tab google

Jak się nie podoba to musisz iść w Redirector:

Redirector - Microsoft Edge Addons

Specem od instrukcji „step by step” pod redirector nie jestem - ręcznie szukaj jak zmieniać ciąg „bing.com” w „google.pl”,

Dziękuję tak myślałem.

Dziękuję za odpowiedź, faktycznie specem od instrukcji „step by step” nie jesteś, ale bide kombinował.

skrót :slight_smile:

To teraz „Step by step” z wymuszeniem jej po klikaniu w „+” jako „about:newtab” i jak wymusić podmianę homepage/startpage.

Edge to pokłosie chromium, tak ciężko poszukać?

…przepraszam, ale co z tego wynika?

Nic z tego nie rozumiem, przepraszam.

To jest taka nowomowa, lekko angielski, lekko Polski, lekko z korpo. Ogólnie debilizm.

Da się w tym edge wpisać
chrome:flags? bez znaku zapytaania

To jest slang z pod budki z piwem, albo z gimbazy :stuck_out_tongue:

Miałem kiedyś takich w Anglii.
idę home bo jutro job od rana…

Użyj nakładki MONKNOW.
Tak wygląda główne okno z ta nakładką. Jak widzisz nie ma na głównym oknie Bing tylko Google. Prosta, łatwo konfigurowalna, bardzo poprawia ergonomię pracy bez zbędnego szajsu od MS.

:joy: :joy: :joy: :joy:

Niedługo slangi przebiją nawet tak popularny Angielski na świecie :stuck_out_tongue: