Uprzedzam jestem totalnie zielony jeśli chodzi o php dlatego proszę o jak najwięcej szczegółów. Potrzebuję by edytor tinymce po załadowaniu otwierał konkretny plik do edycji a następnie po zakończeniu jego edycji (poprzez kliknięcie przycisku submit pod edytorem) zapisywał zmiany do tego pliku. Bardzo proszę o pomoc jak to zrobić najchętniej z przykładowymi plikami.
Dzięki serdeczne biorę się do roboty z samą instalacją tinymce chyba sobie poradzę gorzej właśnie z wysyłaniem i otwieraniem pliku… Niestety z języków znam tylko basha a to się nijak nie nada chociaż dla własnych projektów tam gdzie mogę to pewne rzeczy robię po stronie serwera i wyplówam wynik za pomocą shell_exec w php
po uporaniu się w końcu z instalacją tinymce, jego konfiguracją pod siebie, uploaderem plików i kilku innych rzeczach zabrałem się za to o co pytałem w pierwszym poscie, otóż skleiłem coś takiego:
efekt jest taki, że plik …/csijs/popup2.html się otwiera jednak gdy klikam na zapisz to treść się nie zapisuje do pliku tylko widzę poprzednią jego treść. Co zrobiłem nie tak? Dodam, że żadne funkcje php nie są zablokowane, sprawdziłem przez phpinfo
Najpierw zapisujesz jeśli jest taka potrzeb dopiero potem otwierasz do wyświetlania. W tej chwili masz tak że otwierasz starą wersję, zapisujesz nową i wyświetlasz to co otworzyłeś.
Poza tym w textarea chyba powinno być echo jeszcze.
teraz jest jeszcze ciekawiej, plik się otwiera do edycji ale gdy wpisuję treść do edytora i klikam zapisz to plik, który ma zostać zapisany jest czyszczony
Pisany na szybko z palca, i sporo do dopracowania w nim jest, ale działa.
EDIT:
Jeśli się nie uczysz tylko chcesz coś zrobić, może zastanów się nad zleceniem tego komuś. To co dałem to prosty przykład i wymaga jeszcze zabezpieczeń i masy poprawek.