Jak wlaczyc wentylator w ATI Radeon 7500

Wcześniej posiadałem kartę GeForce MX200 i postanowiłem ją zmienić kolega dał mi nową lepszą zamontowałem ją odinstalowując wcześniej sterowniki po starej karcie. Zauważyłem że na nowej karcie graficznej nie kręci się wentylator wie ktoś jak go uruchomić. Czy to wina słabego zasilacza (300W). Dodam że ten wentylator by mi nie przeszkadzał ale gdy gram więcej niż 1h obrazy w grach pixelują tzn pojawiają mi się takie kwadraciki na całym ekranie i nie da się grać. Wie ktoś jak temu zaradzić . Jestem w tym kompletnie zielony .

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

a kabelek jest od wentylatora podłączony

stunteer , Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.

Użyj opcji zmien.gif

Pomocne może być zapoznanie się z TYMI informacjami.

A jak ten kabelek podlaczyc i gdzie? Moze na mojej plycie glownej nie pojdzie ta grafika?

Nie graj jak masz niesprawny wentylator bo kartę spalisz. Tutaj masz foto jak powinien być podłączony wentylator w takiej karcie: http://zapodaj.net/2273f8dba6e8.jpg.html. Zasilacz jest ok. Taka karta nie wymaga wiele.

To wiem ale jak to naprawic co mam zrobic?

Jutro wstawie zdjecie mojej karty

Wtyczka 2piny tak jak na zdjęciu w poprzednim poście.

Fota

U mnie ta karta wygląda tak : Karta graficzna

Uruchomiłem wiatrak ale chodzi tak wolno że karta znowu się grzeje i obraz mryga co zrobić z nim?

Hmm, a jest sens bawić się jeszcze tą kartą? Jest niewiele szybsza od GF 2MX, a za 20-30zł można kupić Radeona 8500, 9550, albo jakiegoś Geforce’a Ti, ewentualnie FX5500.

w tym momencie nie mam kasy

stunteer

Zajrzyj tutaj:

http://www.dzikie.net/index.php?art=fan_clean .

Decyduj sam, czy jest sens się bawić w czyszczenie i “oliwienie” wiatraka. Nie wiem, czy konstrukcja wiatraka na karcie będzie zbliżona do tego z tutoriala, ale sprawdzić zawsze możesz …