Jak wyeliminować frazę w wyszukiwaniu mojej strony przez Google

Hej.
Mam swoją stronę i denerwuje mnie gdy Google wyświetla ją szukającym inne wyrażenia niż ja bym chciał. Czy jest jakaś opcja (wpis w kodzie) aby wyeliminować dane słowo z wyszukiwania? Czy lepiej zostawić tak jak jest bo przynajmniej jest ruch na stronie?

Zamiast tekstu wstaw zdjęcie tekstu :slight_smile: tego Google jeszcze nie potrafi ominąć :smiley:

Możesz dodać strony których nie chcesz indeksować ale chyba treści nie da się cenzurować.

A nie jest tak, że google cię sprofilowało i podpowiada ci tę stronę, bo często na nią wchodzisz przez wyszukiwarkę?
Podaj frazę i adres strony. Ciekawe czy u mnie też ją podpowie.

To chodzi o stronę mojej małej firmy. Dostaję raport z Google że wyświetliło ją osobom szukającym czegoś, po czym nie chcę być znajdowany, bo mam inny asortyment.
Dlatego pytam, czy można gdzieś w kodzie ustawić aby nie wyświetlał tej strony ludziom
szukającym czegoś innego?

Zwykle algorytmy googla pamiętają co wyszukujesz i dodają do tego kontekst wiec jest szansa ze jednak tego szukali. Poza tym jeżeli nie płacisz za to słowa kluczowe, to czemu to szkodzi? Jak już są to może fos kupią :slight_smile:

Może go denerwują wizyty 5 sekundowe jakie nabija taka fraza.

Ale skoro to ma być tajna fraza i tajna branżowość to raczej można tylko pogdybać.

żadna tajna :laughing:
tylko nie chciałem, żeby ktoś posądzał mnie o reklamę :wink:
hurtownia z woreczkami dla piekarni. Mam w ofercie woreczki z kartonikiem w dnie, a google wyświetlają moją stronę szukającym kartonów
https://pollco.pl

Masz też tacki kartonowe, opakowania i kilka innych rzeczy w ofercie. :slight_smile:
Google nie jest mistrzem piekarnictwa i w efekcie traktuje karton jako synonim i tyle. Może być też tak, nie chce mi się sprawdzać, ale może masz na stronach z linkami sąsiedztwo wpisów o kartonach ? Stawiam na katalogi stron. W sumie właśnie sam umieściłeś Twój link w takim kontekście. :slight_smile:
Moja rada: spróbuj nauczyć Google co masz w ofercie, znajdź kilka 2-3 fora (porządne!) czy miejsca do opublikowania “artykułów do przedruku”/precli i zrób z anchorami (lepiej częściowe dopasowanie np. w swojej ofercie posiadamy szeroki wybór woreczków do pieczenia, zamiast woreczki do pieczenia) na Twoje frazy. Jakieś 20 czy 30 linków tam masz więc tyle możesz sobie zaszaleć.

Ogólnie jednak bym się nie martwił tym, odwiedzający i widzący w wynikach “nauczy się brandu”, czyli budujesz rozpoznawalność swojej marki.

2 polubienia