Jak wykonać aktualizacje biosu w M52L-S3

(NickoCh) #1

Witam, chciałbym zaaktualizować bios lecz nie wiem jak to zrobić, jestem w tym zielony.

Posiadam Windows 7 64bit

Moja płyta główna to Gigabyte Technology

Model płyty M52L-S3

Wersja SMBIOS 2.4

Jeśli można proszę o podanie linków które mam pobrać byłbym wdzięczny za szczegółowe opisanie.

(Longhorn2009) #2

Patrz dział 4-2 http://download1.gigabyte.eu/Files/Manual/motherboard_manual_m52l-s3_rev.2.0_e.pdf

Pamiętaj tylko żeby wybrać odpowiednią rewizje.

(adamk1985) #3

W jakim celu chcesz aktualizować? Jeśli wszystko śmiga i się na tym nie znasz to nie bierz się za to

(darek0107) #4

Biosu się nie aktualizuje jak nie potrzeba bo nie cofniesz potem do starej wersji.

(Longhorn2009) #5

Można wgrywać starszą wersje. Gorzej tylko gdyby coś poszło nie tak przy aktualizacji.

(NickoCh) #6

Mam problemy z bluscreenami… Czytałem na innych forach i była mowa o biosie, że aktualizacja pomaga oraz w grach czasami scina mi się “ekran” słyszę dźwięk i muszę resetowac PC.

(Enzo1) #7

To może być wina sprzętu,oprogramowania.Podaj jaki sprzęt oraz jak pamiętasz to komunikaty BSOD,lub numery.

Co do aktualizacji to program @BIOS,najpierw zapisujesz obecny BIOS na Pendrive a następnie aktualizujesz.Druga metoda to aktualizacja z samego pendrive.Co jak zrobić zobacz na YouTube.

(NickoCh) #8

Z programu mam coś takiego:

Bug Check cod :  0x000000fc

Pliki powodujące błąd

afd.sys / HDAudBus / ntoskrnl.exe

(Enzo1) #9

Zmieniałeś sprzęt w ostatnim czasie? Aktualizowałeś sterowniki.Wygląda to na problem ze sterownikiem audio,zobacz starszą wersję.

(NickoCh) #10

Co najwyżej dokładalem ostatnio 4GB ramu (1/2 miesiące temu), sterowniki aktualizowałem poprzez program 

(rgabrysiak) #11

Nie wiem przez jaki program aktualizowałeś sterowniki, ale jeżeli wcześniej wszystko działało poprawnie to przywróć poprzednią wersję sterownika/ sterowników.

(NickoCh) #12