Jak wykonać aktualizacje biosu w M52L-S3

Witam, chciałbym zaaktualizować bios lecz nie wiem jak to zrobić, jestem w tym zielony.

Posiadam Windows 7 64bit

Moja płyta główna to Gigabyte Technology

Model płyty M52L-S3

Wersja SMBIOS 2.4

 

 

Jeśli można proszę o podanie linków które mam pobrać byłbym wdzięczny za szczegółowe opisanie.

Patrz dział 4-2 http://download1.gigabyte.eu/Files/Manual/motherboard_manual_m52l-s3_rev.2.0_e.pdf

Pamiętaj tylko żeby wybrać odpowiednią rewizje.

W jakim celu chcesz aktualizować? Jeśli wszystko śmiga i się na tym nie znasz to nie bierz się za to

Biosu się nie aktualizuje jak nie potrzeba bo nie cofniesz potem do starej wersji.

Można wgrywać starszą wersje. Gorzej tylko gdyby coś poszło nie tak przy aktualizacji.

Mam problemy z bluscreenami… Czytałem na innych forach i była mowa o biosie, że aktualizacja pomaga oraz w grach czasami scina mi się “ekran” słyszę dźwięk i muszę resetowac PC.

To może być wina sprzętu,oprogramowania.Podaj jaki sprzęt oraz jak pamiętasz to komunikaty BSOD,lub numery.

Co do aktualizacji to program @BIOS,najpierw zapisujesz obecny BIOS na Pendrive a następnie aktualizujesz.Druga metoda to aktualizacja z samego pendrive.Co jak zrobić zobacz na YouTube.

Z programu mam coś takiego:

Bug Check cod :  0x000000fc

Pliki powodujące błąd

afd.sys / HDAudBus / ntoskrnl.exe

 

Zmieniałeś sprzęt w ostatnim czasie? Aktualizowałeś sterowniki.Wygląda to na problem ze sterownikiem audio,zobacz starszą wersję.

Co najwyżej dokładalem ostatnio 4GB ramu (1/2 miesiące temu), sterowniki aktualizowałem poprzez program 

Nie wiem przez jaki program aktualizowałeś sterowniki, ale jeżeli wcześniej wszystko działało poprawnie to przywróć poprzednią wersję sterownika/ sterowników.

Program to advanced systemcare,  z rana usunę sterowniki od dźwięku i zainstaluje z głównej strony producenta.