Witam!
Mam problem z wyłączeniem funkcji EDGE w moim telefonie…Telefon kupiłem parę dni temu i muszę go codziennie ładować:(
Według mnie ta funkcja jest tego przyczyną.Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc,byłbym wdzięczny!!
Telefon mam w PLAY
Witam!
Mam problem z wyłączeniem funkcji EDGE w moim telefonie…Telefon kupiłem parę dni temu i muszę go codziennie ładować:(
Według mnie ta funkcja jest tego przyczyną.Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc,byłbym wdzięczny!!
Telefon mam w PLAY
Nie ma w ustawieniach preferowanych sieci?
Mylisz się bulej -na pewno EDGE nie jest tego przyczyną ,GPRS i EDGE jest systemem 2G i wątpię aby w telefonie była taka opcja -wprawdzie nie miałem tego samsunga ale wiem że EDGE nie jest przyczyną . http://www.komputronik.pl/Telefony_i_ak … ,id,45092/ Tu masz dane i opinie o tym telefonie.Moim zdaniem problem leży po stronie żle sformatowanej baterii (twierdzisz że nowy)albo wada fabryczna. A jak tam z zasięgiem? wiadomo że jak telefon bez przerwy gubi zasięg to siada bateria i oczywiście zabawa typu słuchanie mp3 :lol: