Siemanko, psuje mi się zasilacz, który zamówiłem z morele.net? Mógłby mi ktoś dać parę wskazówek jak zrealizować tą reklamację? ;p
O wszystko oczywiste tak się pytasz?
Pytasz się nas? Nie wiemy…
Co na ten temat jest napisane w karcie gwarancyjnej?
Co na ten temat jest napisane w regulaminie sklepu internetowego?
Spakować razem zasilacz, gwarancję, dowód zakupu, opis problemu, adres zwrotny z numerem telefonu kontaktowego i wysłać w sposób opisany powyżej. Trudne? Chyba nie.
Sorry ten, znak zapytania to przypadkowo. Czyli tak mam zrobić dokładnie tak jak opisałeś + dobrze by było gdybym wypełnił to http://www.morele.net/rma/warranty_standard/
Nie wiem co tam jest bo się nie mam zamiaru logować.
Skoro jest tam coś na ten temat napisane to chyba wszystko jasne?
Zgadzam się co do wypowiedzi Bubu w 100%…Nawet o tym nie pomyślałem, po proszę mamę, żeby jutro do nich zadzwoniła a oni wszystko wyjaśnią dzięki wielkie… Temat do zamknięcia
chłopie sam dzwon:D
co do morele.net wszystko jest na stronie;] szczerze mówiać wszystko co u nich kupiłem działa do dziś jak narazie;] polecam sklep:D
CarpeDi3m , Ważne też, żeby wysłać paczkę za potwierdzeniem odbioru
Każda paczka jest przesyłką rejestrowaną, więc to o czym piszesz jest nie potrzebne. Dostanie druczek zwrotny i z niego po kilku dniach będzie wiedział, że ktoś odebrał a już wcześniej prawdopodobnie status reklamacji będzie widoczny na stronie internetowej.
Może i fakt w końcu do szczecina nie mam daleko ; p
Zakupy przez NET-a też mają swoje wady. Wiekszość sklepów internetowych życzy sobie odesłanie na własny koszt (od 1 kg to koszt około 14-16 zł) niby nie dużo ale już jesteśmy stratni.
Tak samo jak dzwonienie na ich infolinie nie zawsze jest tanie…
Chociaż i sami przyjeżdzają na własny koszt i zabierają popsute urządzenie door-to-door jest stosowany (np. monitory, telewizory)