Jak wyśrodkować swój szablon na allegro?

Witam,

Stworzyłem nowy szablon, który po załadowaniu działa bez zarzutów, lecz ściąga go na lewą stronę.

Chciałbym go wyśrodkować.

Przejrzałem “pół internetu” lecz nic nie pomogło.

Programy jakie używałem to najpierw PS, a potem WYSIWYG Web Builder 8.

Proszę o pomoc.

Z góry dziękuję.

Oto kod:

Spróbuj umieścić wszystkie divy w jednym, który wyśrodkujesz.


[/code]

Nie znam się za bardzo na htmlu :slight_smile:

W jakim sposób mam umieścić wszystkie divy w jednym? Po przez skasowanie tych wszystkich do mam i umieszczenie na początku kodu:

a na kocu
?

Pomiędzy to co napisałem wklej swoje divy. Tak jak poniżej:

projekt1b01.gif
projekt1b02.gif
projekt1b03.gif
projekt1b04.gif
projekt1b05.gif
projekt1b06.gif
projekt1b07.gif
projekt1b08.gif
 

Napisz do sprzedającego

kopertan.jpg

[/code]

Oczywiście reszta kodu pozostaje taka jaką miałeś.

Zrobiłem tak jak poradziłeś.

Pogorszyło się, gdyż na podglądzie jest pasek o wysokości kilku pixeli przesunięty w prawo o pół ekranu i nic poza tym.

W takim razie usuń postion: absolute i ustaw odpowiednie marginesy. Moim zdaniem nie ma innego wyjścia.

Też nic nie pomogło.

Po skasowaniu postion: absolute, wszystko ułożyło się pod sobą po lewej stronie

Tak też próbowałem i nic nie pomogło.

Samo usunięcie nic nie da. Musisz pobawić się ustawieniami marginesów i/lub floatem.

Bawienie się w przesuwanie marginesów nie jest dobrym wyjściem.

Ludzie mają rożnie poustawiane rozdzielczości, więc i tak u kogoś będzie zawsze przesunięte.

Chodzi o to żeby zawsze było na środku dla każdego.

Do style:

#cont{

margin: 0 auto;

width: 900px;

position: relative;

}

A do html’a:

[/code]

Poza tym do wstawiania kodu służy znacznik code, quote służy do cytowania. Wystarczy jeden znacznik style (masz 3 …)

Działa! =D> :smiley:

Wielkie dzięki! :slight_smile: