Witam mam takie pytanie.Posiadam dwa dyski twarde jeden 60GB a drugi 40GB.Z komputera korzysta kilka osób ale ja jestem powiedzmy jego administratorem :lol: chciałbym rozważyć dwie opcje do wyboru.Pierwsza to chciałbym mieć własny profil w którym miałbym pełen dostęp do wszystkich dysków i folderów natomiast pozostałe profile widziały by tylko dysk 60GB (te 40GB ma być tylko do mojego użytku).Druga opcja to taka że jest jeden profil ogólny dla wszystkich ale w momencie próby wejścia do jakiegoś katalogu z dysku 40GB komputer prosi o hasło.Proszę o pmoc w jaki sposób mogę to zrobić.Z góry dziękuję
moze cos ciebie zainteresuje , zobacz :
http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&id=342&t=85
http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=85&id=597
http://epliki.info/download.php?fid=265
http://forum.kompz.org/ftopic1389.html
…