Jak zablokowac adres www?


(Pawel Uszynski87) #1

szukam jakiegoś programu albo sposobu na zablokowanie adresu www zeby nie dało się na niego wejść poprzez zadną przeglądarkę... mój młodszy brat potrafi godzinamk siedizeć na kurniku i grać w piłkę... nie da się go od kompa odgonić a starsi tylko urują nad głową :confused: więc jak? dłąo by się to zrobić? jak tak to czym albo jak?

jakby co to jest ip kurnika 193.17.41.70

UPDATE

dodalem adres i ip kurnika do witryn z ograniczeniami i nie łąduje zadnej gry... jak na razie wystarczy :twisted:

przydało by się cos jakby chiał wejśc żeby jakiś napis mu wywaliło na ekranie :smiley:


(Dragonlnx) #2

Blokujesz w pliku host !

Jaki system ?

Windows XP (plik HOST - otwierasz w notatniku):

Lokalizacja: [partycja]:\WINDOWS\system32\drivers\etc

Masz w środku takie coś (nie musi być identyczne)


(adpawl) #3

Zamiast przekierowania na adres localhost (127.0.0.1) możesz zrobić np. przekierowanie na swoją stronkę z napisem: Dostęp zabroniony! :wink:


(Dragonlnx) #4

Są także programiki do blokowania,

W firewallu można :!:


(Pawel Uszynski87) #5

dzięki z tym przekierowaniem to niezły plan :] ale jakbyście wpadli na jakiś programik taki to byłbym wdięczny 8)


(3dm Racek) #6

Można też zmienić uprawnienia w pliku .htaccess. :slight_smile:


(lazikar) #7

Niby gdzie??? :? Coś ci sie pomyliło. :smiley:


(Pawel Uszynski87) #8

potrzebuje czegos innego :frowning: wracam do domu a on znowu gra ;/

w pliku HOST wpisałem nawet wszystkie 3 nazwy:

127.0.0.1 kurnik.pl

127.0.0.1 http://www.kurnik.pl

127.0.0.1 193.17.41.70

i tylko blokuje tę 1 jezeli wejdzie prze którąs inną to normalnie mu się otwiera :confused:


(Dragonlnx) #9

Przeglądarkę ?


(Pawel Uszynski87) #10

domenę :stuck_out_tongue:

http://www.kurnik.pl

193.17.41.70

ale działa jednak tylko po jakims czasie nie od razu :stuck_out_tongue:

no ale przydalby się jakiś program, albo też taki który liczy czas przebywania na tej stronie :]


(fiesta) #11

wpisz w forumową wyszukiwarkę lub np w google słowa kluczowe:

kontrola rodzicielska

Ręczę że znajdziesz interesujące Cię programy.


(Bad Boy 85) #12

norton posiada funkcjie kontrola rodzicielska :wink: polecam nortona


(Mk922) #13

a może poprostu weż pasa i go postrasz! !!


(Qbek50) #14

skocz do sklepu po nortona :lol:


(Pawel Uszynski87) #15

mam nortona 2005 :stuck_out_tongue: i nie wiem gdzie to :?

miałeś racje... :]

UPDATE

zobaczcie co sie zrobilo po zainstalowaniu tego programu od ochrony rodzicielskiej http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=18065

wiec wolę pozostać przy blokowaniu w pliku hosts :stuck_out_tongue:


(boczi) #16

UHO, Chodzi o pakiet Norton Internet Security.


(Pawel Uszynski87) #17

tak też myślałem :wink: ale kolega napisał że w nortonie :stuck_out_tongue: