Jak zablokować cały ruch sieciowy (z wyjątkiem

Witam. Posiadam Neostradę. Chciałbym zablokować cały ruch sieciowy. Chciałbym, żeby tylko jeden program (przeglądarka internetowa na porcie 80) mogła korzystać z internetu. Posiadam system Windows. Jak to zrobić? Jakie oprogramowania powienienem użyć?

PS. Jestem początkujący w tym temacie, więc szukam najprostszego sposobu.

Comodo Firewall

Ewentualnie jeżeli to Windows 7 można w zaawansowanych ustawieniach systemowego firewalla zablokować cały ruch wychodzący (domyślnie Windows nawet nie próbuje go blokować) i dodać odpowiednią regułę dla przeglądarki. Nie wiem czy można to zaliczyć na plus czy minus tego rozwiązania, ale w porównaniu do Comodo system nawet nie zapyta czy pozwolić innym programom na połączenie z internetem (odpowiednie reguły trzeba będzie dodawać ręcznie).

Tak się składa, że mam dostęp do tego systemu. Czy mógłbyś mi podpowiedzieć, w jaki sposób:

a. włączyć taką blokadę (wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących)?

b. utworzyć stosowną regułę pozwalającą na dostęp do internetu wybranego programu (przeglądarki internetowej)?

Z góry dzięki.

Dodane 08.04.2011 (Pt) 18:11

Jeśli jest możliwość przeprowadzenia tej operacji za pomocą oprogramowania, które jest już zainstalowane w systemie, to wolę skorzystać z tej możliwości. Azgrel mi za chwilę odpisze, w jaki sposób będę mógł to zrobić. Ale, dzięki za radę. Może skorzystam w przyszłości.