Jak zablokować gre?


(Piotrek V100) #1

Witam

Tak jak temacie mam problem z młodszym bratem ,który uzależnił się od gierki i moje pytanie jak ja zablokowac . Nie chodzi mi o to żeby grzebac sie z kluczami ,bo kiedys widzialem jak kumpel blokowal gry przez panel sterowania ale teraz nie mam z nim kontaku :frowning:


(fastman92) #2

Czy masz system Windows Vista? Jak tak wejdź do panelu sterowania\Kontrola rodzicielska...

Reszte napisze jeśli masz Viste.

Istnieją też do tego celu programy. Kumpel blokował, bo miał Windows Vista.


(Piotrek V100) #3

Mam Windows XP.Nie chce do tego celu używać programów.Szukałem w googlach ale tam jest tylko o wpisach do rejestru :frowning:


(Trance) #4

można po prostu przenieść plik wykonywalny (EXE) gierki w inne miejsce na dysku. Gierka łatwa do "naprawy" ale zagrać się nie da :stuck_out_tongue:


(Piotrek V100) #5

No tak ale chodzi mi o coś bardziej zaawansowanego :smiley:


(Krzkaczor) #6

Eee to może ją zwyczajnie wywal xD


(Ddurawa) #7

Więc już w zasadzie nie wiadomo o co Ci chodzi :slight_smile: Chcesz zaawansowane to programem lub rejstr, nie chcesz tak to jak radził Trance zmień i ukryj plik lub odinstaluj gierkę, schowaj "młodemu" płyty instalacyjne.

Plus jeśli to gra typu online i chłopak się łączy przez net aby w nią pograć zablokuj porty gry i zabezpiecz Firewalla hasłem by nie zmienił.


(Onimusza666) #8

Bez przesady!!też jestem uzależniony(chyba) od gier tak spędzam większość czasu po pracy-w weekend to nonstop :lol: ale myślę że lepsze to niż trwonić kasę na piwko z kumplami a potem okłamywać żonę okradać własne dzieci mówiąc że ''mało godzin w miesiącu albo słabo płacą itp'' Mam też bratanka(15l) tez lubi sobie pograć i jak przyjeżdża na wakacje to wtedy też wojujemy o kompa,plejkę czy xklocka ale mu nie żałuję bo z kolei kuzyn który też ma 15 lat przychodzi do domu na bani i ma gdzieś gatki matki!

Lepiej być graczem niż pijakiem lub złodziejem :lol:


(Ddurawa) #9

onimusza666 , niekoniecznie są również skrajne przypadki gdzie tacy gracze muszą później korzystać z porad lekarzy żeby wyjść z nałogu (również wydają wszystko na lepszy sprzęt, gry, "donaty" i trwonią czas zaniedbując swoje życie). Oczywiście wszystko zależy od człowieka ale... lepiej przeciwdziałać niż leczyć. Więc jeśli TOP15 zauważył coś niepokojącego to chwała mu za to, że się tym zainteresował.