Jak zainstalować kursory na Linux Mint?

Jak zainstalować te kursory: https://store.kde.org/p/999808/
Po rozpakowaniu paczki i wejściu do folderu mam taki plik i folder:
https://zapodaj.net/images/62c039f3395dc.png

Z góry dziękuję za pomoc.

1 polubienie

per użytkownik ~/.themes
per system /usr/share/themes

kopiujesz za pomocą (sudo w przypadku per system) cp -R nazwa folderu ~/.themes/ (bądź /usr/share/themes)

Jestem w tym zielony i nic mi to nie mówi.
Wiem że trzeba prawdopodobnie skopiować cały folder tu “/usr/share/icons” ale jak? Kopiowanie nie jest aktywne.
Może trzeba uzyskać konto root, też nie wiem jak.

W terminal wpisujesz sudo -su i hasło.

Wyświetliło mi coś takiego i wklejanie dalej nie jest aktywne:
https://zapodaj.net/images/eeab4d0f4fad1.png
Dodam że jestm początkującym użytkownikiem Linuxa.

Wiesz ja z apta już jakiś czas nie korzystałem.

sudo su

Bez minusa.

1 polubienie

mój błąd, widocznie zmienili i trzeba w wrzucić do folderu .icons. To może od początku, od zarania dziejów w linuksie masz ukryte foldery które zaczynają się od kropek. Żeby kopiować rzeczy na linuksie masz dwie opcje

1. menadżer plików
  2. terminal

ad. 1

Otwierasz sobie dwa okna menadżera plików (nie wiem co jest na mincie), w jedym oknie przechodzisz do folderu gdzie ściągnałeś i wypakowałeś archiwum (pewnie ~/Pobrane/ a w drugim przechodzisz do folderu ~/.icons (gdzie ‘~’ to oznaczenie folderu domowego, a żeby przejść do ukrytego folderu .icons to szukasz w swoim menadżerze zadań “pokaż ukryte pliki”, bądź wciskasz CTRL+L i wpisujesz z “palca”) i tam przenosisz folder który wypakowałeś z archiwum.

ad. 2

terminal to trochę wyższa sprawa. gdy odpalasz to terminal domyślnie otwiera się w katalogu domowym (~). żeby skopiować coś z poziomu terminala używa się polecenia cp. więc teraz tak żeby skopiować folder który znajduje się prawdopodobnie w katalogu ~/Pobrane trzeba użyć takiego polecenia.