Jak zainstalować lame mp3 acm codec na Vista x64?

Witam mam problem,nie moge zainstalować kodeka lame acm.Jest mi on potrzebny do VirtualDub.Gdy instaluje go tradycyjnym sposobem tj. kliknięciem prawego przycisku myszy i opcji zainstaluj,on nadal nie jest odczytywalny w VirtualDub. Szukałem tego problemu w internecie i znalazłem tylko na angielskich stronach, niestety po przetłumaczeniu w google niewiele rozumiem,pisze coś o wierszu polecenia ze trzeba wejść i syswow64,nie mam pojęcia o co chodzi.Jeśli by ktoś mógł dokładnie wyjaśnić i załączyć screany ekranu w jaki sposób lame acm się instaluje na wersjach windows x64 szczególnie na Vista,tak aby VirtualDub go widział w systemie i mógł z nim pracować,byłbym bardzo wdzięczny.Pozdrawiam i czekam mam nadzieje na jakomkolwiek odpowiedź.

Nie znam się tez na tym,ale czasami tak bywa,że trzeba cos zainstalować lub rozpakować do folderu z danym programem.

Spróbuj zainstalować lame wskazując miejsce instalacji,czyli poszukaj gdzie masz zainstalowany virtualdub i tam zainstaluj kodek.

Niestety nie da się tak,Virtual Dub korzysta z kodeków systemu lub ewentualnie z fddshow. Lame mp3 acm gdy się instaluje w normalnym systemie x32 to on sie rozpakowuje sam automatycznie do domyślnych kodeków systemu operacyjnego.Ale lame acm jest programem x32 i się nadaje na system x32 a nie x64 i dlatego się nie da w normalny sposób tego kodeka zainstalować.Chyba mało się znasz troszkę na VirtualDub’ie.Ale dziękuje za spróbowanie udzielenia pomocy.I czekam na kolejne próby pomocy mi przez kolejnych forumowiczów.

Dodane 24.03.2009 (Wt) 23:17

Prawdopodobnie jest jakieś rozwiązanie,lecz w języku angielskim. Ale nie potrafię tego zbyt dobrze zrozumieć nawet przetłumaczone przez Google.Znalazłem to na jakimś forum,jeśli by ktoś dobrze to zrozumiał proszę o przetłumaczenie i wklejenie tego gdzieś niżej.