Jak zainstalować środowisko graficzne na VPS z Debianem 6

Witajcie! Jestem całkiem zielony w temacie a mam VPS trial z Debianem i chce uzywac go jak windowsa czyli pulpit dostep do wszystkiego doradźcie mi jak takie cos zainstalowac i prosze o dokladne wytlumaczenie wszystkiego co piszecie z gory dzieki!

opis instalacji środowiska graficznego

http://www.debian.dew.pl/instalacja-sro … aficznego/

menadżera logowania już nie potrzebujesz

i do tego będzie potrzebny zdalny pulpit ja mam u siebie VNC są opisy na internecie jak to zrobić albo jutro ci w tym pomogę dziś już nie mam czasu, rano do roboty wstaje

Okej zainstalowałem środowisko graficzne i teraz jak mam się połączyć z vps przez vnc próbowałem vncviever ale wyskakuje mi: getaddringo: No such host is known (11001) nie wiem jak się połączyć a robiłem według tego poradnika http://ebloog.pl/instalacja-srodowiska- … em-ubuntu/ POMÓŻCIE PROSZĘ

ciegiel na forum piszemy w języku polskim czyli korzystamy z polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż).

Dlatego też proszę, korzystając z przycisku zmien.gif

W przeciwnym razie, temat trafi do kosza.

jakie środowisko graficzne zainstalowałeś ?

LXDE dobre? Ja potrzebowałem najlżejszego a pisali że jest lekki więc ten wybrałem

każde jest dobre zależy co kto lubi

tu masz konfiguracje vnc http://www.debian.pl/threads/28934-Konf … VNC-z-LXDE

Tylko ja mam ten problem że nie umie wejść przez vncviever albo nie wiem jak.

jeśli robiłeś według poradnika wyżej to vnc dla twojego konta działa na porcie 1 czyli w VNCviewer jako adres pisz IPserwera:1

to co podałeś skonfigurowałem już to ale mi wyskakuje błąd przy próbie połączenia się z moim vps więc nie wiem co źle robię

Dodane 12.08.2013 (Pn) 15:16

czyli jak bym miał adres xxx.xx.xxxx:xxxx:1 i tak by mialo to wygladac?

czekaj według tego poradnika co dałes http://ebloog.pl/instalacja-srodowiska- … em-ubuntu/ jest opisana instalacja TightVNC a nie VNC czyli VNCviewer nie zadziała

tak XXX.XXX.XXX.XXX:1