Witam otóż zakupiłem Viste z oprogramowaniem 64-bitowym. Czy jest taka możliwość żeby zainstalować wersje 32-bitową?
Nie miałem 64-bitowej visty ale chyba na płytce jest tylko 64-bitowa wersja.
Jeżeli mnie pamięć nie myli to tylko wersja Ultimate miała na płycie i 32 i 64 bity. W pozostałych wypadkach przy zakupie trzeba było decydować jaką wersje się kupuje.
Możliwość niby jest, trzeba mieć płytę z wersją 32-bitową. Licencja nic nie mówi o ilości bitów, klucze powinny pasować, jeden nośnik jest dawany zapewne wyłącznie z powodu oszczędności.
W Viście są uniwersalne nośniki, tylko w dwóch wersjach (32 i 64-bitowej), wybór typu systemu (basic, premium, busines, ultimate) następuje po wpisaniu klucza.
Musisz napisac do “Polskiego” Microsoftu z prośbą o przysłanie kopii Vista 32-bit .
Jednakże musisz liczyć sie z dodatkową opłata: koszty wysyłki i nośnika.
Klucz aktywacyjny podajesz z wersji 64-bitowej ale instalka musi być przeprowadzona
na czystej partycji. Operacja ta, jest legalna w świetle prawa firmy MS.
Możesz również w sklepie gdzie zakupiłeś wersję 64-bitową wypożyczyć (na podstawie
faktury zakupu) za kaucją na kilka dni wersje 32-bit w celu przetestowania systemu.
Ja, w moim sklepie "wypożyczyłem " taką wersje za 25 PLN . Po kilku dniach oświadczyłem,
że kopię zjadł mi pies. ( smile). IMHO na komfortową prace pod wersję 64-bit trzeba
jescze poczekać . Ciągły brak sterowników i aplikacji oraz brak dostępu do 16-bitowych aplikacji.
Tych problemów jest coraz mniej, raczej nie ma problemu ze sterownikami, a programy 32-bitowe można spokojnie uruchomić. Pozostaje problem z 16-bitowymi.
Kupiłem ten system ze strony www.marwiz.pl ale zamówiłem wersję 32-bitową, a otrzymałem wersję 64-bitowa i teraz nie wiem co z tym zrobić
Skontaktuj się z nimi, powiedz że dostałeś nie tą wersję którą zamówiłeś i że mają ci przysłać właściwą.
A skoro to oni się pomylili to muszą ci wysłać właściwą płytkę na swój koszt i nie mogą cię obciążyć żadnymi kosztami.
Postaram się z nimi skontaktować.