Jak założyć stronę na webd.pl?

Witam…

Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o web mastering…

Jednak wraz z koleżanką wpadliśmy na zarąbisty projekt strony i chcieliśmy ją założyć sami…no ale…

Wykupiliśmy konto na webd.pl i kompletnie nie wiem co teraz zrobić, podobno dobrze jest wgrać PHP -fusion, więc to ściągnąlem. Czytam tą instalację ale kompletnie nie wiem o co biega -__-||

Dlatego prosiłbym jakiegoś życzliwego miłego i serdecznego człowieka o pomoc^^ Całkowicie od podstaw^^’’

PS.Podobno wiele osób używa jeszcze phpBB by przemo … czy to jest jakaś różnica?

Na początek proponuję się zaopatrzyć w program FileZilla następnie wgrać poprzez ten program pliki na server FTP (PHP-Fusion i phpBB by Przemo), ewentualnie jakieś inne skrypty.

Poczytaj:

viewtopic.php?t=79822

Jak na razie wasze rady są przydatne^^ Wielkie dzięki…

Tylko teraz mam tą instalacje PHP Fusion ale nie wiem co w tych rubrykach wpisać ^^" >> http://img526.imageshack.us/img526/3369/beztytuuhe5.jpg

Można jeszcze prosić o pomoc^^"?

Zobacz:

http://www.php-fusion.pl/viewpage.php?page_id=12

Wszystko masz na webd.pl

PHP Fusion, aby działał wymaga korzystania z bazy danych.

Jeżeli nie otrzymałeś od usługodawcy danych dostępowych do owej bazy to musisz ją poprzez Panel Administracyjny utworzyć.

Podczas tego procesu wygenerujesz dane:

nazwa użytkownika bazy, hasło użytkownika, nazwa bazy.

Następnie te dane wpisujesz do odpowiednich pól w procesie instalacyjnym.

Dzięki wam WIELKIE 8)

Pomogliście mi bardzo, teraz wszystko działczy jak ta lalala xD

Mam jeszcze mały problem^^"

Bo login na webd.pl jest także adresem strony (np[tylko przykład] zarejestrowany jako kaczor23 przez co adres do mojej strony jest taki kaczor23.webd.pl)

a chciałbym zeby adres brzmiał np. supersamochody.pl… Czy idzie to jakoś zmienić?