Jak zapisać archiwum gg w formie tekstowej

Kochani mam wielką prośbę - czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak skopiować archiwum gg. Chodzi mi o wszystkie rozmowy z jedną osobą - chciała bym miec je w wersji tekstowej na dysku i móc wydrukować. Czy jest taka możliwość? #-o

Bardzo prosze pomóżcie - jestem zielona w te klocki a bardzo bardzo mi zależy ![-o<

A po co kopiować wchodzisz w archiwum odnajdujesz interesującą cię rozmowę klikasz drukuj i masz. :smiley:

Tak, tylko mi zależy na wszystkich rozmowach z tym numerem - a to kilka ładnych miesięcy :slight_smile:

sims , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

W archiwum rozmowy są podzielone więc wszystkie będą pod tym numerem.

Chcesz mieć dowody na piśmie? Bardzo mądrze.

Pewnie oświadczyny przez gg :smiley: .

Nie oświadczyny :slight_smile: Zwyczajnie Osoba z która były prowadzone te rozmowy odeszła - już Jej nie ma :frowning: i nie chciałbym by to wszystko mi przepadło. Może jestem sentymentalna, ale czasem chciałabym wrócić do wszystkich mądrych i dobrych słów jakie zostały tam napisane…

Bardzo mi na tym zależy - czy jest możliwość bym tylko te rozmowy mogła zapisać w jednym pliku?

To może kopiować do Worda każdą rozmowę po kolei .

Dziękuje, ale to jest kilka miesięcy kilkugodzinnych rozmów… Jeżeli nie będzie innego wyjścia to tak zrobię, choć wolałabym nie.

Witam.

* wybierasz interesujący Cię kontakt , klikasz archiwum

* wchodzisz w >Edycja< teraz >zaznacz wszystko<

* wchodzisz w >Archiwum< wybierasz >Zapisz<

* >Zapisz do pliku TXT<

* wskazujesz folder docelowy i tam masz wszystkie rozmowy z wybraną osobą.

Tak jest w GG wersja 6

Pozdrawiam Stasiek.

Ja mam wersje GG 7.7 build i tam nie ma takiej możliwości.

Ale dziękuję bardzo za chęci :slight_smile:

I nadal nie wiem co mam zrobić :frowning: