Ściągnąłem z internetu wzór CV w formacie pliku Word 97-2003 i który do edycji chciałbym zapisać w nowszym formacie Worda. Ale problem jest taki, że gdy próbuję to zrobić, to struktura dokumentu się trochę rozjeżdża (jak na zrzucie ekranu).
Przy kopiowaniu zawartości dokumentu do nowego pliku zachowuje się prawie cała struktura dokumentu z wyjątkiem szarej ramki po lewej. I mam teraz pytanie - jak ją można zrobić czy też skopiować?
A nie lepiej zapisać ten plik do PDF? Word ma taką funkcję, także spoko. No chyba, że ma to być plik edytowalny, to w takim razie nie zapisuj do PDF. W czym problem zapisać pliczek w starym formacie Worda?
Prawdopodobnie ten szary pasek to grafika osadzona w pliku z nie do końca zdefiniowanym rozmiarem. Stąd rozjeżdża się w czasie zmiany. Trzeba na niego kliknąć i zmienić jego wielkość. Masz możliwość podwieszenia tego pliku w poście? Spróbuję to podmienić, jeśli Ci się nie uda.
Sprawdziłem. Faktycznie jest to grafika wprowadzona jako tło strony. Po konwersji do docx zmienia się chyba rozdzielczość i grafika zajmuje więcej miejsca niż powinna, więc większa część tego, co z prawej strony, jest ucinana. Koniecznie więc trzeba dostosować grafikę do wielkości strony A4. Obrazek powinien więc mieć rozmiar 827x1169, co jest odpowiednikiem strony A4 przy dpi na poziomie 100. I jest dobrze.