W jaki sposób w Windows 7 ustawić opcję zapisz jako w programie LibreOffice aby plik zapisywał się domyślnie w katalogu w którym został otrwarty?
Obecnie w Windows 7 otwierając jakiś plik i próbując go zapisać otwiera mi się ostatnia lokalizacja w której zapisywałem a nie katalog domyślny z którego obecnie kożystam. W poprzednich systemach nie miałem tego problemu.
fenikstomek , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i tą stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj(na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.
W windows Vista i windows XP zawsze przy wybieraniu opcji zapisz jako … wskazywany był katalog w którym otworzyłem ten plik. W przypadku windows 7 otwierany jest katalogo który w którym wcześniej coś zapisywałem. Zatem to wspaniałe udogodnienie zostało wprowadzone w Windows 7. Czy można to jakoś zmienić aby opcja ta działała jak w starszych wersjach windowsa?