Jak w temacie napisałem cos w wordzie i chce to zapisac w formacie pdf ale nie wiem jak.
http://www.*********************
albo zapisz to samo w darmowym OpenOffice
http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=237&t=6
umożliwia on konwersję do PDF.
Nielegalne strony zostawmy w spokoju. Lazikar
Mam OpenOffice i nie ma on mozliwości zapsu w pdf.
grand ktory z tych programów jest najlepszygrand???
openOffice 2.02-menu plik -eksportuj jako PDF
Polecam:
PDFCreator 0.9.2
sam z niego korzystam, ale innych nie testowałem - ten mi w zupełności wystarczył.
wystarczy zainstalowac najnowszego Acrobata - w wordzie automatycznie pojawia sie pasek z 3 ikonkami sluza one do konwersji plikow wordowskich na pdf. Wiem bo sam tego uzywam. Dziala w 100% polecam wersja 7.0
pozdr
Nie pobierałem zadnego programu tylko zrobiłem tak ja mi radził dareks8
A jak zamienic PDF na zwykly format???
Underek , zaznaczyc tekst w PDF’ie kliknąc kopiuj i wkleic ten plik np. w Wordzie i zapisac na dowolny wybrany przez siebie plik
W pdf nie mozna skopiować tekstu.
Underek , można w programie Foxit PDF Reader, kilkasz Edit następnie Select Tekst zaznaczasz i potem Edit i Copy.
Można
Jeżeli plik pdf jest zabezpieczony przed kopiowaniem, to nie można.
Jeżeli masz tekst napisany w “wordzie” to najlepiej skorzystaj z tego.
http://www.fastpdf.com/
.