Jak zmienić moje oprogramowanie?

Witam aktualnie posiadam Windows Xp, a chciałbym go zmienić na Viste lub 7 tylko nie wiem jak to zrobić. Proszę mi nie pisać jak zmienić sam wygląd bo nie oto chodzi. Proszę o dokładnie instrukcje. Bardzo dziękuje :slight_smile:

Dodane 02.04.2013 (Wt) 21:35

A i waszym zdaniem jaki system operacyjny jest lepszy do gier dziękuje :slight_smile:

  1. kupujesz system (Vistę sobie daruj, lepiej 7)

  2. Wkładasz płytę do napędu, bootujesz z niej komputer i instalujesz system. Podczas instalacji będziesz mógł sformatować partycję ze starym systemem.

Mógłbyś mi bardziej wytlumaczyć oco chodzi ? ;p bo jestem zielony w tych sprawach. co to jest bootowanie, a co do tych partycji to jak sprawdzić na jakiej jest system bo chciałbym nieformatować komputera wiem że nie wiesz oco mi chodzi ale nie rozumiem co napisałeś ;d oprucze tego że wkładam płytke i instaluje

Dodane 02.04.2013 (Wt) 21:46

a i ile kosztuje ta płytka i czy jak byś mógł podać mi link do jakiejś

W BIOSIE/UEFI ustawiasz żeby komputer startował z CD/DVD (ewentualnie którymś klawiszem funkcyjnym możesz wywołać menu wyboru z czego ma startować system jako pierwszy, nie powiem Ci którym bo nie znam Twojej płyty - zajrzyj do instrukcji obsługi).

To w jaki sposób chcesz zainstalować nowy system?

http://www.ceneo.pl/;szukaj-windows+7

widze że kosztowny interes :smiley: spoko z tym formatowaniem się pytałem bo właśnie nie wiedziałem. a nie ma jakiegoś mniej kosztownego pomysłu na zmiane ;/ bo jestem nastolatkiem i nie mam takiego budżetu a technologia gier idzie do przodu, a nie będe grał na Xp’ku ;/

Ceny Windowsa są jakie są i tego nie przeskoczysz. Jak pójdziesz na jakieś studia techniczne i Twoja uczelnia będzie miała podpisaną umowę z MS (MSDN AA, czy jak to się teraz zwie) to będziesz miał dostęp do systemów MS za darmo.