Jak zmienić wyszukiwarkę w Windowsie?

Witam

Do tej pory na swoim laptopie miałam wyszukiwarkę Mozilla. W firmie kazali nam korzystać z Internet Explorer. Jak to zmienić aby było na pulpicie?

Jeśli dobrze rozumiem to chcesz mieć skrót do Internet Explorer na pulpicie? W tym przypadku wejdź w menu Start następnie Wszystkie programy  i znajdź Internet Explorer. Teraz możesz utworzyć skrót na dwa sposoby:

  1. Kliknąć prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybrać opcję Wyslij do i Pulpit (utwórz skrót)

  2. Kliknąć i przytrzymać ikonę internet Explorer następnie przeciągnąć na pulpit i puścić lewy przycisk myszy

jw

 

Odnośnie domyślnej wyszukiwarki IE:

Start --> Panel sterowania --> Opcje internetowe --> zakładka Programy --> Domyślna przeglądarka sieci Web --> Ustaw jako domyślny

  • Zastosuj - OK.

 

kliknij aby powiększyć:

en640_domyslny-IE.jpg