Jak zmniejszyć plik pdf

Mam do wypełnienia formularz zapisany w pdf, pusty waży 421 kb. Po wypełnieniu powinnam go zapisać za pomocą PrimoPDF, według instrukcji powinno to być tak:

Po wypełnieniu formularza klikamy przycisk „drukuj" i ustawienie konkretnej drukarki zamieniamy na opcję „PrimoPDF". Zatwierdzamy --> Gdy wyświetli się nam pożądany program wybieramy opcję „print" a następnie „create pdf" --> Na koniec wybieramy miejsce, w którym chcemy zapisać formularza i zapisujemy go zgodnie z instrukcjami.

I tyle. Plik po zapisaniu formularza powinien ważyć około 100 kb, niestety po milionie prób nadal waży ponad 1000 kb:((( Juz nie wiem co robic:( A muszę to ogarnąć jeszcze dziś :frowning: Nawet nie wiem czy to właściwy dział na forum, kompletnie nie znam się na komputerach :confused:

STEP_Student_Application_Form(2).pdf

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.

A jakim cudem wypełniony plik PDF ma ważyć mniej niż pusty plik PDF?

Powiedzmy, że plik po wypełnieniu powinien “ważyć” o 100KB więcej, czyli około 530KB. Zależy to od ilości tekstu, np 1500 znaków ze spacjami, tak obliczyłem, ale programem portable change viewer

http://portable.info.pl/pdf-xchange-viewer-portable/ który pobiera się na dysk i korzysta bez instalowania. Otwiera się w nim ten Twój PDF, wypełnia aktywne pola i daje zapisz jako, wystarczy, że doda się jakąś liczbę do nazwy.