Jak znaleźć interesujący mnie fragment w plikach strony

Witam.

Mam problem, który może nie jest trudny do rozwiązania ale ja nie wiem jak go ugryźć.

Mam skopiowane pliki strony (których jest chyba z pierdylion). Strona zrobiona jest w PHP. Teraz potrzebuję odnaleźć plik, w którym znajduje się fragment uwidoczniony przy pomocy funkcji Zbadaj dla twórców witryn.

Czy jest na to jakiś prosty i skuteczny sposób?

To zależy jaką techniką jest stworzona strona.

Ja zacząłbym od przeszukiwania ze względu na id elementu poniżej. Id powinno być unikalne (w obrębie pojedynczej strony) więc nie powinno być dużo wystąpień wyszukiwanej frazy.

Po nitce do kłębka :slight_smile:

Na twoim miejscu odpaliłbym index.php i po kolei (od najstarszego diva) bym sobie do tego elementu szedł :slight_smile:

Ew zawsze jest wyszukiwanie frazy w plikach :slight_smile:

Niestety nie wiem. Nie znam się na tym.

Problem w tym, że generalnie mam problem z przeszukiwaniem plików strony. PHP nie jest indeksowane w systemie a ja nie posiadam żadnego narzędzia do hurtowego przeszukiwania wszystkich plików. Jakieś rady?

w phpdesignerze jest funkcja przeszukiwania wszystkich plików (php, html, js) w danym/ych katalogu/ach. Program co prawda jest płatny, ale producent udostępnia 21 dniowy trial

Przecież wyszukać można nawet systemową szukajką, a jak nie, to jest masa prostych i darmowych narzędzi np SearchMyFiles, UltraFileSearchLite etc.

adpawl , systemowa szukajka nie indeksuje PHP. Zresztą programy, które podałeś również nie.

Phpdesigner to jest to o co mi chodzi. Jest coś podobnego za free?

Darmowe z podobnymi funkcjami przeszukiwania: http://netbeans.org/

Albo http://notepad-plus-plus.org/ mniej waży…

Ostatnio szukając w jakich plikach PHP (a ta strona miała ich setki) znajduje się pewien fragment kodu posłużyłem się wbudowanym narzędziem konsolowym findstr.exe.

findstr.exe /m /i /s "szukany ciąg" *.php