Witam!
Mam pewny problem, robię skrypt w języku squirrel, jest to język który wykorzystuje Grand Theft Auto IV Multiplayer.
Na wikipedi znalazłem funkcje playerEnterCheckpoint i z nią mam problem.
Otóż na wikipedii znalazłem taki skrypt:
local checkpoint; // zmienna
function addCheckpoint() //funkcja dodająca checkpoint (inaczej taki punkt na mapie)
{
checkpoint = createCheckpoint(6, -766.069,1407.84,1.48285, -740.31,1500.74,2.42586, 1.0);
}
addEvent("scriptInit", addCheckpoint);
function onPlayerEnterCheckpoint(playerid, checkpointId) // gdy gracz wejdzie do checkpointu
{
if(checkpointId == checkpoint)
{
sendPlayerMessage(playerid, "You entered the checkpoint!", 0xFF0000FF, false); // wysyla wiadomosc
}
return 1;
}
addEvent("playerEnterCheckpoint", onPlayerEnterCheckpoint);
Ma on na celu wyświetlenie tekstu “You entered the checkpoint!” gdy gracz wejdzie do checkpointu. Kolejny skrypt to taki który po wpisaniu “/komenda” coś wykonuje…
if(cmd[0] == "/komenda") // jesli gracz wpisze "/komenda"
{
//tutaj cos sie wykona
}
I teraz chciałbym zrobić takie coś:
Jeśli gracz wpisze komendę “/komenda”
jeśli będzie w checkpoincie to wyświetli mu tekst “jesteś w checkpoincie”
jeśli NIE będzie w checkpoincie to wyświetli mu tekst “nie jesteś w checkpoincie”.
Umiał bym to zrobić jeśli dało by się funkcje PlayerEnterCheckpoint dać do ifa.
Nie wiem jak to inaczej rozwiązać, ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam i proszę o pomoc.