Jak zrobić liste w Microsoft Office?

Witam

Chciałbym zrobić listę, spis rzeczy w Microsoft Office ( 3,45 kolumn powiedzmy).

Każda rzecz(nazwa) jest opisana kilkunastoma zdaniami, a więc sporo tekstu.

Chciałbym aby każda nazwa, była tylko w jednej linijce i jak najechałoby się myszką na nazwę, dopiero wtedy wyskakiwałyby dodatkowe informacje o danej rzeczy.

Jest taka możliwość?

Pozdrawiam

Nie lepiej zrobić to w jquery na bazie popupa ? Dodając prosty skrypt php, mógłbyś trzymać te dane w bazie danych np mysql. Mógłbyś również je tak modyfikować używając również ajax post i również php.

Ogólnie word się do tego nie nadaje, jeśli miałbyś takie coś uzyskać to w access :slight_smile:

Hej drobok wiesz w sumie to mnie zaskoczyłeś. Całe życie pracuje na Wordzie i byłoby mi łatwiej. Czytałemo tym jquery i z tego co widzę to jest to raczej program do stron internetowych, więc sam nie wiem.

Wiesz jak to zrobić w Wordzie?

jquery to biblioteka js właśnie do stron internetowych, jeśli chcesz tą listę wysyłać “by se poczytali” to takie rozwiązanie jest o wiele lepsze

Co do worda to jedynym możliwym wg mnie rozwiązaniem jest makro, jednak tutaj też mogą być problemy. Nigdy nie pisałem makr do worda więc raczej tutaj nie pomogę :slight_smile:

Dlaczego w Wordzie? Na upartego zrób opis każdego przedmiotu jako osobny rozdział i wstaw na pierwszej stronie spis treści. Będziesz miał “przeskok” do opisu. Osobiście użyłbym do tego excela, przy mniejszej ilości tekstu opisy można wcisnąć w komentarze. Zresztą możliwych rozwiązań jest więcej.

Właśnie zagłebiam się w MA. Ciekawe może być z tym komentarzem. Jak to zrobić?

http://excel.info.pl/268/jak-dodac-kome … xcelu.html