pawel500
(pawel500)
#1
Witam Skopiowałem tekst z Worda i wkleiłem go do komórki w Excelu.
Przykład:
Tekst tekst tekst tekst tekst 1
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 2
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 3
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 4
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 5
W momencie kiedy edytuje daną komórkę i chcę zrobić odstęp między linijkami, aby wyglądało to tak
Tekst tekst tekst tekst tekst 1
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 2
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 3
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 4
tekst tekst tekst tekst tekst tekst 5
wciskam enter, ale wtedy nic się nie dzieje.
Proszę o pomoc
Użyj kombinacji klawiszy lewy Ctrl+Enter.
dark_jedi
(dark__jedi)
#3
Jeśli się nie mylę, w Excelu nie ma możliwości ustawienia interlinii.
Możesz wstawić oddzielny wiersz, który będzie rozdzielał fizycznie dwa bloki tekstu.
Czemu chcesz tak zrobić?
lewy Ctrl+Enter to podział strony w wordzie…
piotryx
(piotryx)
#4
Kolega Ostatni Mohikanin miał pewnie na myśli kombinację Alt+Enter.
pawel500
(pawel500)
#5
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi jednak tylko Piotryx miał rację Sprawdziłem i działa 
Wątek closed
Tak, pomyliłem. Klawisze Ctrl+Enter spełniają podobną funkcję w LibreOffice.