Jak zrobić odstęp między wierszami w Excel?


(pawel500) #1

Witam Skopiowałem tekst z Worda i wkleiłem go do komórki w Excelu.

Przykład:

Tekst tekst tekst tekst tekst 1

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 2

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 3

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 4

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 5

W momencie kiedy edytuje daną komórkę i chcę zrobić odstęp między linijkami, aby wyglądało to tak

Tekst tekst tekst tekst tekst 1

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 2

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 3

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 4

tekst tekst tekst tekst tekst tekst 5

wciskam enter, ale wtedy nic się nie dzieje.

Proszę o pomoc


(Ostatni Mohikanin) #2

Użyj kombinacji klawiszy lewy Ctrl+Enter.


(dark__jedi) #3

Jeśli się nie mylę, w Excelu nie ma możliwości ustawienia interlinii.

Możesz wstawić oddzielny wiersz, który będzie rozdzielał fizycznie dwa bloki tekstu.

Czemu chcesz tak zrobić?

lewy Ctrl+Enter to podział strony w wordzie..


(piotryx) #4

Kolega Ostatni Mohikanin miał pewnie na myśli kombinację Alt+Enter.


(pawel500) #5

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi jednak tylko Piotryx miał rację Sprawdziłem i działa :slight_smile:

Wątek closed


(Ostatni Mohikanin) #6

Tak, pomyliłem. Klawisze Ctrl+Enter spełniają podobną funkcję w LibreOffice.